annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Weer een pakketje uit UK binnen. Heeft er 3 werkdagen + weekend over gedaan. Was priority + aangetekend.

Tot nu toe heb ik alleen Royal Mail priority en aangetekende pakketjes uit UK ontvangen en deze komen allen zeer snel aan en worden door TNT bezorgd. Ik merk wel dat zelfs TNT de postetiquete aan zijn laars lapt, (aangetekende pakketjes bij buren afgeven, pakketjes in het openbaar voor de deur leggen of pakketjes ook bij de buren afgeven zelfs wanneer er alleen huisadres op het pakket staat) dus ik wil liever niet weten hoe het bij Selekt en dat soort couriersdiensten er aan toe gaat. Ik raad alleen maar aan om alles priority + evt aangetekend te laten versturen en altijd te betalen met Credit Card. Komt het niet aan, dan laat je het gewoon terugboeken via CC maatschappij.
Bericht 911 van 1.373
laatste antwoord

inderdaad, ik ga voor de 45 dagen... en dat is half volgende week..!!
zucht..
Bericht 912 van 1.373
laatste antwoord

maar dik 3 weken is wel erg lang

Als je de eerdere reacties in deze discussie leest, dan zul je zien dat 3 weken helemaal niet zo "dik" en verontrustend is mbt pakketpost vanuit de UK.

Cor

Cor

Bericht 913 van 1.373
laatste antwoord

ik begin mij toch ook ernstige zorgen te maken, ik heb 21 oktober besteld en zou verzonden worden vanuit uk
ik heb met paypal betaald, ondertussen is het vandaag 13
november nog steeds niets ontvangen!!!!
ik denk dat het ook geen zin heeft om Ebay inteschakelen,
want bij een eerder zaak die op internetoplichting stond
hebben ze voor mij ook niets kunnen betekenen, ja ik
krijg steeds het antwoord om kontakt te houden met de
verkoper, op gegeven moment antwoord hij niet meer en is
uitgeschreven bij Ebay, deze verkoper meldt mij dat er
een staking bij de post was..... maar dik 3 weken is wel erg lang, heeft iemand suggesties wat ik nu nog meer kan doen.....

alvast bedankt
Bericht 914 van 1.373
laatste antwoord

#456 daar moet je toch niet aan denken? weg met die callcenters, broeinesten van uitbuiting en normvervaging!

het Nederlandse vingertje

Bericht 915 van 1.373
laatste antwoord

Een pakje Dinsdag vanuit UK op de post gegaan, niet verzekerd.....en Zaterdag reeds in huis!!Zo kan het dus ook!
Bericht 916 van 1.373
laatste antwoord

http://www.ad.nl/economie/article1812253.ece
Weten we eindelijk waar onze post zich bevindt.:-)
Al koop ik voorlopig iets uit de UK. Teveel risico dat het niet aankomt, (ondertussen opgelopen tot 8 pakjes). Gelukkig wel geld teruggekregen of voor de 2e keer verstuurd;het schiet niet echt op zo, dat wachten...
Bericht 917 van 1.373
laatste antwoord

informatief tijdverdrijf dit forum terwijl ik zit te wachten op m'n :_| pakje.... ?:|
Bericht 918 van 1.373
laatste antwoord

Ja, zulke plurken heb je er altijd tussen. Italianen schijnen een handje te hebben van claimen, terwijl ze de obejcten gewoon ontvangen hebben. Ik, persoonlijk zou dit nooit doen. Heb ook nog geen claim ingediend, wacht eerst het antwoord van de verkoper af, zij zou het gaan uitzoeken. Volgens mij heb ik 45 dagen de tijd voor een claim, dus nog tijd genoeg
Bericht 919 van 1.373
laatste antwoord

De verkoper hoort de risico's van deze claims te kennen en gaat daar dus mee akkoord als hij PP als betaalmogelijkheid accepteert.

ECHT lullig is het als hij weet dat de claim ten onrechte is. Die gevallen komen ook voor (bijv. koper die pos. feedback geeft in het eBaysysteem omdat het zo'n mooi item is en vervolgens via een 'niet ontvangen'-claim zijn geld terugclaimt).

Cor

Cor

Bericht 920 van 1.373
laatste antwoord