annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Bedankt Cor,
Ik heb nog nooit iets hoeven claimen via Paypal. Ik heb alles altijd netjes ontvangen. Na de veiling had ik de verkoper een vraag gesteld en daar kreeg ik geen antwoord op, dan wordt ik altijd een beetje onrustig. Toen ik melde dat ik het nog steeds niet ontvangen had, binnen een uur antwoord. Verkoper heeft zo,n 1700 feedbacks en iets van 99,8 preocent positief. Het is inderdaad erg lullig voor de verkoper zo,n claim, dat begrijp ik ook wel
Bericht 921 van 1.373
laatste antwoord

Zie mijn vorige antwoord.
Als je naar kopers stuurt die geen confirmed adres heben, dan heb je bij voorbaat ongelijk bij PP.
En alleen de inwoners van de eerder genoemde 3 landen kunnen een confirmed adres status krijgen bij PP.

Verwar confirmed niet met verified, dat laatste kan iedereen tegenwoordig zijn.

Cor

Cor

Bericht 922 van 1.373
laatste antwoord

En hoe zit het dan als je als verkoper binnen europa verstuurd?
Bericht 923 van 1.373
laatste antwoord

Hoe groot is de kans dat ik via een paypal claim mijn geld terug krijg als de enveloppe niet boven water komt???

100 % kans, ook als je de enveloppe wel ontvangt en vervolgens claimt niets te hebben gekregen.
Zo "luizig" zit PP nu eenmaaal in elkaar voor verkopers die naar kopers versturen buiten de USA/UK/Can.

Cor

Cor

Bericht 924 van 1.373
laatste antwoord

Ook ik heb een probleem met een enveloppe uit Engeland. 22 oktober betaald en nog niet binnen. Contact ophgenomen met de verkoper en die zegt het al lang geleden recorderd verstuurd te hebben ze is het nu aan het uitzoeken. Hoe groot is de kans dat ik via een paypal claim mijn geld terug krijg als de enveloppe niet boven water komt???
Bericht 925 van 1.373
laatste antwoord

k'heb een kopie ontvangen van het 'certificate of posting'
t'is dus inderdaad op 10 oktober verstuurd.
dit kopietje was afgelopen donderdag verstuurd en gisteren ontvangen.!!!
weliswaar als een briefje in een envelop maar toch, zo vlug kan het ook dan wel weer....
zou m'n LP ergens op schiphol kunnen liggen ofzo..?
Bericht 926 van 1.373
laatste antwoord

De leverancier die mij op 24 september twee CD's stuurde, gaat ze nu opnieuw opsturen.

Iets aan die zin klopt volgens mij niet.
Ofwel hij heeft ze de eerste keer niet opgestuurd.
Ofwel hij stuurt de 2e keer andere op.
Hij kan toch niet opsturen wat hij al opgestuurd zegt te hebben?

het Nederlandse vingertje

Bericht 927 van 1.373
laatste antwoord

Ja, ik ga Engeland inderdaad ook maar schrappen van mijn lijst. Tenzij ik het item echt graag wil hebben, dan laat ik het aangetekend versturen en wordt het keurig door TNT bij me afgeleverd. "Gewone" post gaat via een of andere vage postaanbieder en dan ben je dus helaas aan de goden overgeleverd. De leverancier die mij op 24 september twee CD's stuurde, gaat ze nu opnieuw opsturen. Het zal mij benieuwen of ook deze zending gaat aankomen ... Afijn. Duimen maar weer.
Bericht 928 van 1.373
laatste antwoord

:^O
Bericht 929 van 1.373
laatste antwoord

wie suss
Bericht 930 van 1.373
laatste antwoord