annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

ik had per abuis n rode brief(MET GELD) naar Duitsland gestuurd en de postzegel van 74c vergeten,oeps. ik dacht ..dag brief dag geld,
krijG ik bericht dat de brief is aangekomen zeg!!!!.
geen strafport niets men dacht zei die persoon, dat het om n liefdesbrief ging. fantastisch toch?
Zoiets hoef je hier in Nederland ècht niet te verwachten.MIJN KOMPLIMENTEN voor Duitsland.
Bericht 931 van 1.373
laatste antwoord

Ik koop en verkoop al jaren in/aan de UK en al jaren is dit een probleem!!!!
Het gaat de laatste tijd steeds langer duren als er iets van de UK naar hier moet komen, zelfs brievenbuspost (bubblewrap of gewone envelope) via airmail doet er gemiddeld 2 tot 3 weken over! Bovendien loopt het de ene keer via RM Netherlands, Selektvracht of Selektmail en inderdaad, niet te achterhalen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd! Nu na die staking is het helemaal een ramp dus voorlopig laat ik Engeland links liggen! In de loop der jaren is hier al heel wat niet aangekomen en heeft me al heel wat geld gekost. Pakketten naar de UK stuur ik altijd via standaardmail en die komen vaak binnen 7 dagen aan - heel vreemd allemaal maar wel 100% betrouwbaar dus ik denk toch dat het aan de bedrijven/personen ligt die hier in Nederland de post vanuit de UK rondbrengen!
Pakketjes uit de USA doen er maar 7 dagen over, envelope post tegenwoordig maar 4 dagen.....................
Bericht 932 van 1.373
laatste antwoord

hmm.. tja..
ik zal nog maar ff geduld hebben..
Bericht 933 van 1.373
laatste antwoord

Weer een pakketje uit UK. Binnen 3 dagen geleverd. Royal mail overigens en door TNT bezorgd.
Bericht 934 van 1.373
laatste antwoord

Een LP is pakketpost, dan komt er een koerier mee aan de deur.
Wat er gebeurt als die niemand thuis treft, kan erg verschillen. Meestal komen ze dan later in de week nog eens.

het Nederlandse vingertje

Bericht 935 van 1.373
laatste antwoord

snap ik. ik vroeg het me alleen af..
eigenlijk ging ik er van uit dat zo'n LP dan gewoon na een weekje hier in huis te hebben.
krijg je dan een 'afgifte kopie' van het postkantoor ofzo..?
Bericht 936 van 1.373
laatste antwoord

als je weet dat het niet aan de verkoper ligt, waarom zou je hem dan gaan stalken?

het Nederlandse vingertje

Bericht 937 van 1.373
laatste antwoord

ik heb een LP gekocht op 10 oktober en volgens de verkoper is er een 'industrial action' geweest. dit kon een engelse contact via mijn werk wel bevestigen.
maar wachten jullie dan gewoon 2 wkn, 4 wkn. op je pakje.? of gaan jullie die verkoper zitten te stressen..?
moet ik nu nog gewoon rustig afwachten..??
(ook nog es mijn eerste aankoop..!)
Bericht 938 van 1.373
laatste antwoord

Ik denk daarom dat het probleem lokatie specifiek is. Wellicht kan er een lijst met steden gemaakt worden waar het fout gaat. Woon je bv in een flat of niet? Welke vervoerder? etc.
Bericht 939 van 1.373
laatste antwoord

Heb in aug 2 pakketjes niet aangetekend, wel priority vanuit UK gekregen. Beide binnen een week binnen. Ook 2 pakketjes gekregen vanuit Ierland. Ook beiden binnen een week binnen.
Bericht 940 van 1.373
laatste antwoord