Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
ik wacht ook op een pakketje vanuit engeland. De verkoper zou het 12 oktober hebben verzonden. En tot vandaag nog steeds niks ontvangen. tot hoelang moet ik ongeveer wachten?
I finally got four of my packages from the UK. These were shipped between 17-19 September, but there’s still no sign of the packages sent before those dates 😞 I’m just hoping they’ll turn up, no matter when!
P.S. I also learned that Selekt is not the company handling Royal Mail shipments, at least not in Tilburg...
Hoera! Vandaag zit ik al weer precies 1 maand te wachten op drie pakketjes, waarvan eentje aangetekend verstuurd is, maar dat zegt blijkbaar ook niks. Benieuwd of het net als de vorige keer 3 maanden gaat duren ... *zucht*
Compleet nutteloos voor mij om hier over dit probleem te klagen, maar het is nog erger dat je dat bij niemand anders kan die er wel wat aan zou kunnen doen.
Ik hoorde afgelopen week overigens ook nog dat de Britse postkantoren door de staking ook dagen geen pakket in ontvangst wilden nemen. Dus naast de RM staking, slordige verkopers en selektvracht mogen we nu ook schelden op de postkantoren zelf. Al snap ik best dat die geen zin hebben om een opslag te worden voor pakketten die niet door RM opgehaald worden.
Ik kreeg gisteren een mailtje van een verkoopster die tot 3x toe geprobeerd heeft om mijn pakket aan te bieden. Hoera...eindelijk gelukt:-)...nu nog naar Holland...:-(