annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

damn duurt het dan een hele maand voordat je iets ontvangt?
Bericht 951 van 1.373
laatste antwoord

ik heb vandaag een pakketje ontvangen dat op 24 september was verzonden vanuit Engeland!! beter laat dan nooit 🙂
Bericht 952 van 1.373
laatste antwoord

ik wacht ook op een pakketje vanuit engeland. De verkoper zou het 12 oktober hebben verzonden. En tot vandaag nog steeds niks ontvangen. tot hoelang moet ik ongeveer wachten?
Bericht 953 van 1.373
laatste antwoord

... en wederom is er een week voorbij geslopen. En deze smiley zegt waarschijnlijk al weer genoeg: 😞

Ik vraag me overigens af of de original poster zijn pakketjes uiteindelijk nog gezien heeft.
Bericht 954 van 1.373
laatste antwoord

# 417

Dat klopt ,

Signed for wordt zowiezo door TNT bezorgd

Andere pakketjes worden hier door een koeriers bedrijf bezorgd (ook geen Selektvracht meer )

Gelukkig heb ik gisteren 3 items uit de Uk ontvangen .

Image hosted by Photobucket.com jolanda

Bericht 955 van 1.373
laatste antwoord

Yippeeeeeee!

Christmas came early this year!

I finally got four of my packages from the UK. These were shipped between 17-19 September, but there’s still no sign of the packages sent before those dates 😞 I’m just hoping they’ll turn up, no matter when!

P.S. I also learned that Selekt is not the company handling Royal Mail shipments, at least not in Tilburg...
Bericht 956 van 1.373
laatste antwoord

Geduld is een schone zaak en de laatste jaren vrij zeldzaam B-)

het Nederlandse vingertje

Bericht 957 van 1.373
laatste antwoord

Hoera! Vandaag zit ik al weer precies 1 maand te wachten op drie pakketjes, waarvan eentje aangetekend verstuurd is, maar dat zegt blijkbaar ook niks. Benieuwd of het net als de vorige keer 3 maanden gaat duren ... *zucht*

Compleet nutteloos voor mij om hier over dit probleem te klagen, maar het is nog erger dat je dat bij niemand anders kan die er wel wat aan zou kunnen doen.
Bericht 958 van 1.373
laatste antwoord

Ik hoorde afgelopen week overigens ook nog dat de Britse postkantoren door de staking ook dagen geen pakket in ontvangst wilden nemen. Dus naast de RM staking, slordige verkopers en selektvracht mogen we nu ook schelden op de postkantoren zelf. Al snap ik best dat die geen zin hebben om een opslag te worden voor pakketten die niet door RM opgehaald worden.

Ik kreeg gisteren een mailtje van een verkoopster die tot 3x toe geprobeerd heeft om mijn pakket aan te bieden. Hoera...eindelijk gelukt:-)...nu nog naar Holland...:-(
Bericht 959 van 1.373
laatste antwoord

# 410
Bovendien was ook dit prikboord voorzien van spam,
waardoor dit draadje bijna verdwenen was .

Bericht 960 van 1.373
laatste antwoord