annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

# 410

Zit zelf ook te wachten op zo'n 6 items uit de UK .
Bij de ene verkoopster 18 september betaald, pas op 4 oktober verzonden X-(.
De anderen 3 oktober verzonden.
Door de staking bij RM nog niets ontvangen

Image hosted by Photobucket.com jolanda

Bericht 961 van 1.373
laatste antwoord

had laatst een paar stripboeken gekocht uit Engeland, en die aangetekend laten versturen. 7 oktober was het verzonden, en vandaag heb ik het gewoon ontvangen. de postbode vroeg echter niet om een handtekening, ondanks het feit dat ik het toch echt aangetekend heb laten sturen, er stond ook zo'n "Signed-For" sticker op de verpakking.

maar dan nog ontbreken er een stuk of 4 kleinere pakketjes (CD's) die maanden geleden verzonden zijn.. 😞
Bericht 962 van 1.373
laatste antwoord

Wat zit je toch te bumpen?

(overigens weer een week verder en nog steeds niets ontvangen ... )
Bericht 963 van 1.373
laatste antwoord

bump

Bericht 964 van 1.373
laatste antwoord

bump

Bericht 965 van 1.373
laatste antwoord

Nou, na een avondje googelen ben ik nu wel heel wat wijzer geworden. Of diverse forums wordt steen en been geklaagd over de combinatie Royal Mail en Selektvracht, toest deze twee zoektermen maar in en je wordt bedolven onder de negatieve reacties. Ik ga er in ieder geval nu maar vanuit dat ik mijn pakketjes nimmer onder ogen zal zien.

Bah. 😞
Bericht 966 van 1.373
laatste antwoord

Er is idd een staking bij Royal Mail. Op donderdag is er een 48-uurs staking gestart, en gisteren nog een. Dit kan voor ons betekenen dat de pakketten blijven liggen op sorteercentra. Oftewel; giga vertragingen.

To blue-blau-blauw: I do know that a lot of packages in Holland are delivered by Selektvracht. You could try contacting them. You may want to consider insurances for your packages in the future... Good luck!
Bericht 967 van 1.373
laatste antwoord

@399,

Ik heb een gelijkende situatie, vorige week maandag pakje gestuurd naar Engeland, en krijg ik nu dit:

Zending verzonden naar land van bestemming 02-10-2007 GROOT BRITTANIE
Zending ontvangen in land van bestemming 04-10-2007 GROOT BRITTANIE
Zending ontvangen in land van bestemming 05-10-2007 GROOT BRITTANIE
Zending niet afgeleverd; adres incorrect. Retour afzender 05-10-2007 GROOT BRITTANIE

Adress incorrect? Dus niet, ik weet zeker dat ik het adres goed leesbaar gemaakt heb en later heeft de ontvanger nog bevestigd dat het adres 100% correct was.
Dat "zending ontvangen in land van bestemming" staat er trouwens 2 maal, wat is dat nu weer voor rarigheid?

Ik lees trouwens dat ze in UK bij Royal Mail een soort staking ofzo hebben, ik vraag me af of dat hier niet iets mee te maken kan hebben.
Bericht 968 van 1.373
laatste antwoord

I've got a lot of shipments from the UK sent late August – beginning of September that haven't made it yet. I contacted Royal Mail, and apparently TNT Post handles only letters, International Signed For and Airsure sent with Royal Mail. The rest, like Surface Mail or Airmail, is handled by some other private company in the Netherlands since 2006, which is when things started to go downhill... Bottom-line: I've had to file PayPal claims for missing items. Really unpleasant, especially when you run into an angry seller who thinks you're trying to cheat them out of their money. I'm done with buying from eBay.co.uk!
Bericht 969 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb godzijdank nooit problemen met internationale pakketten uit Engeland of waar dan ook. (afkloppen nu...) Maar...moet er meteen wel bij zeggen, dat wij onze brieven en pakketten door de hele straat moeten verzamelen. TNT bezorgt hier blijkbaar wel op straat, maar niet op nummer...Dus ligt het nu aan Engeland of aan de flexibiliteit van onze eigen TNT? En idd...TNT klantenservice weet nergens iets van...
Bericht 970 van 1.373
laatste antwoord