Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
1. Ga naar www.paypal.nl
2. Log in
3. Klik op het tabblad Profiel
4. Klik in de tweede kolom (Financiële informatie) op Bankrekeningen
5. Klik op de knop Verwijderen
6. Klik nogmaals op de knop Verwijderen
7. Vul de gegevens van de andere bankrekening in
8. Klik op de knop Doorgaan
9. Klik op Verzenden
10. Log uit
Hallo Theo.
Dat klopt dat kan niet meer helaas.
Nu moet je een creditcard nemen of je bankrekening aan
je paypal account koppelen.
En dat wil ik dus niet.
Misschien is het wel overdreven van mij maar ik vind dat eng.Ik weet niet eens hoe ik een nieuw rekeningnummer
aan mijn Paypal account moet koppelen en hoe ik mijn andere bankrekeningnummer bij paypal kan afsluiten.
Misschien hoor ik het nog wel via dit prikbord.
Want ik heb al gemerkt dat hier ervaren paypalgebruikers
zijn en het ook nog goed weten te verwoorden (vind ik knap)want ik ben echt (nog) heel dom op dit gebied.
Daarom ben ik zo vreselijk omslachtig als ik iets wil weten.Daarbij zitten er bij deze draadjes ook hele aardige mensen vind ik.Dat is erg prettig.
groetjes Tos en iedereen bedankt die steeds mijn vragen beantwoorden.
Lieve Tos,
Ik heb ook wel eens iets betaald via PP al is dat zeer beperkt geweest. Ik schreef dan een bepaald bedrag van mijn bankrekening over naar PP en betaalde dan netjes. Nu las ik ergens dat dat niet meer mogelijk zou zijn met mijn "geheime" nummer geld over te maken naar PP.
Theo
😄 Dank je wel voor je snelle reactie.
Zou ik trouwens ook een ander bankrekening kunnen nemen voor Paypal.B.V.B. eentje waar ik wat van onze gezamelijke bankrekening op kan storten dat mocht er iets verkeerd gaan dat ze niet aan onze gezamelijke rekening kunnen komen?(ik weet ik ben nog steeds erg voorzichtig)Want tot voordien maakte ik geld over van onze gezamelijke bankrek. naar Paypal.Maar ik heb ook nog een rekening waar bijna niets opstaat.Hoe moet ik dat dan veranderen want onze gezamelijke rek staat nu natuurlijk geregistreerd bij Paypal.Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel want ik heb het wel een beetje omslachtig geschreven maar ik ben ook zo'n leek op dat gebied.
Fijne dag en groetjes
Je kunt het wel vragen maar voor de overgrote meerderheid van de Britten is dat zeer ongebruikelijk. Ze betalen elkaar daar nl. voornamelijk met cheques.
Ik zou dat alleen doen als verkoper in zijn veiling 'wire transfer' als betalingsmogelijkheid aanbiedt. Zo niet dan moet je je aan de andere mogelijkheden houden of het vragen voordat je biedt.
Hallo ik heb nog een vraagje.
Zou ik een verkoper uit Engeland ook kunnen vragen
of ik het geld rechtstreeks van mijn bank naar zijn bank kan overmaken? Inplaats via paypal. Of word dat nooit gedaan?