Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Hallo PIW
Overdreven of niet die angst is er.
Ik ben op Ebay gekomen omdat ik een servies verzamel die niet meer in Nederland te verkrijgen is.
Gelukkig heb ik het bijna helemaal kompleet.Via Ebay met Paypal zoals het was voor 2 juli.
Ik mis nog een paar dingen.Die probeer ik dan wel op M.P. te krijgen en anders probeer ik met de verkoper overeen te komen of ik het geld rechtstreeks van mijn bankrekening naar zijn bankrekening mag sturen.
Geeft ook wel een risico(dat ze het niet verzenden) maar de meeste verkopers zijn gelukkig eerlijk.Ik heb nog nooit problemen ondervonden op dat gebied.
De verkopers waar ik mee heb gehandeld waren trots op hun goede feedback en wilden dat graag zo houden.
En zo ook ik.
Met een creditcard zou je precies hetzelfde probleem hebben. Ik vind je angst nogal overdreven. Je bent beschermd tegen onrechtmatig gebruik, net als wanneer je pinpas gestolen wordt.
Nee Piw.
Straks word mijn bankrekening gesaboteerd.
Niet door paypal maar door hackers.
Dat vind ik nog veel erger.
En met die angst wil ik gewoon niet zitten.