Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Wat ontzettend jammer dat gedoe met paypal.
Ik verzamel een servies Summer Chintz (niet meer in nederland te verkrijgen)Dit (een soepterrine)is het laatste wat ik nog niet heb.Is heel zeldzaam.Heb helaas niet meer genoeg op mijn Paypal account.En morgen is de bieding afgelopen.En aangezien ik niet meer gewoon geld van mijn bankrekening over kan maken naar mijn paypal account kan ik het wel schudden heel heel erg jammer.
Want ik ga niet mijn bankrekening aan mijn paypal koppelen en een credit card heb ik niet.
Stomme paypal BAH.
Sorry moest het even kwijt.
Jij gaat toch geen creditcard aanschaffen voor dat zieke PayPal.
Overigens zei iemand (KB?) dat je via je bankrekening geen geld meer naar jouw account bij PayPal meer kan overmaken. Sinds wanneer is dat.
Begrijp ik dan goed dat mijn ID nummer dan waardeloos is en dat ik nooit meer met PP kan betalen?
Hoe moet ik dan kopen bij verkopers uit het Verre Oosten.
Theo
Hallo.
Ik heb geen credit card en als ik er eentje neem hoe moet ik het dan koppelen.Ik ben echt heel dom op dat gebied Sorry.
Kan ik ook aan de verkoper vragen of ik rechtstreeks kan betalen van mijn bankrekening naar die van hem.
Gebeurt dat wel eens meer?
Bijvoorbaat dank
Hallo.
Ik wil jullie iets vragen.
Ik koop regelmatig iets op ebay uit Engeland.
Via mijn paypalrekening.
Ik maakte dan altijd geld over van mijn bankrekening naar mijn paypal account.je moet dan ook je id nummer invullen.Dat duurde soms wel meer dan een week.
Dus ik heb telefonisch contact gezocht met Paypal waarom dat zo lang duurde voordat het op mijn Paypal account stond.
Nu zei die meneer dat ik dat id nummer niet meer hoefde intevullen.Weten jullie hoe ik nu het beste kan doen want ik ben niet zo'n
held op dit gebied.Wil een van jullie mij uitleggen hoe ik dat geld nu op mijn paypal rekening kan storten? Bijvoorbaat dank.
Weet je A3.
Het gaat hier om een pakketje. Normaal gaat de verzending van briefpost echt wel een tikkeltje sneller dan wat jij beweerd.
Vorige week een brief uit D die maar 3 dagen onderweg was dus...
Theo
Het is alleen in de maanden juni, juli, augustus heeft mijn ervaring geleerd.
En dan nog kun je er geen pijl op trekken.
Het één wordt na 3 dagen bezorgd, het ander na 2 maanden.
Schiet mij maar lek.
...... koevje