Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Ik was al lang een geschil gestart!, duurt nog eens 20 dagen eer het een claim word........de verkoper had je op zen minst kunnen informeren over de vakantie......verkopen brengt ook verantwoording met zich mee!
sucses!
Tot op heden nog steeds geen pakketje ontvangen van de verkoper die een maand 'last minute' vakantie had.
Geschil starten? Claim indienen? Ik begin nu echt wel geirriteerd te worden.
...... koevje
Ach Adrie, de mens wil graag de waarheid weten dus moet je wat ondernemen net als de politie.
Als je niets doet blijf je onbevredigd en slaap je slecht.
Het was dus alleen maar een suggestie mijnerzijds.
Theo
Ik zie dat jij inmiddels een wraak Feedback hebt ontvangen.
In jouw "rooie" schrijft hij dat hij (of zij) meerdere emails heeft verstuurd.
Laat hij daar eens een kopie van sturen, kan je in ieder geval zien of verkoper de waarheid spreekt.
En anders moet je de boel maar laten zitten, idd balen maar verder niets aan te doen.
Theo
Lees onderstaand draadje even door en met name het antwoord van Joris.
http://forums.ebay.nl/thread.jspa?threadID=500005157&tstart=0&mod=1186696204033
Misschien kun je het hem mailen. Hoe meer klachten over zulke acties, hoe sneller hij er misschien wat mee kan.
Trouwens heb je betaald met paypal?
Dan kun je het geld terugvorderen!!
...... koevje