annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

dat klopt koevje, de verkoper reageerde nergens op: niet op emails, een geopend geschil & ook niet op een pp-claim; ik heb wel betaad maar geen dvd ontvangen, dus na ruim een maand wachten = rode fb!X-(
Bericht 1051 van 1.373
laatste antwoord

Maar je hebt wel direct een wraak negatieve ontvangen!

Tot op heden geen pakketje van degene die een maaand met 'last minute' vakantie was.
Denk dat ik maar een geschil start. ......
koevje
......
koevje
Photobucket
Bericht 1052 van 1.373
laatste antwoord

Ondanks de huiverige verhalen hier vorige week toch op een artikel geboden in engeland en de "winnaar"
Artikel op 1 augustus gekocht, 3 augustus berichtje dat t werd verzonden(royal airmail) en 8 augustus ontvangen!!!!
Super vlot dus allemaal.

:-x
Bericht 1053 van 1.373
laatste antwoord

2 Jullie pakketjes besteld nu 8 Augustus en nog steeds niks ontvangen !
Bericht 1054 van 1.373
laatste antwoord

Van beide verkopers uit UK nix meer gehoord;Ik heb er een hekel aan, maar ik heb ze rood fb gegeven.
Bericht 1055 van 1.373
laatste antwoord

HAHAHAHAHA!Voor mijn part is ie blauw of paars, als ik het pakje maar op tijd en netjes krijg!!!!
Bericht 1056 van 1.373
laatste antwoord

Een groene bezorger? Nee! Er zijn grenzen.
Bericht 1057 van 1.373
laatste antwoord

Als het probleem bij TNT ligt, waarom heb ik dan geen problemen met de post uit U.S. en alleen uit U.K.?
Er rijd hier overigens een (donkere) meneer rond voor selekt vracht, die altijd heel erg keurig komt bezorgen(naar mijn gevoel wel alleen op bepaalde dagen)... en als het tenminste niet zoek is geraakt in de U.K.!
Maakt ook niet uit of iemand nu bruin geel rood of groen of wit is, als het maar gebeurd!En toch iemand moet het doen!

Royal Mail is het die er na mijn idee een potje van maakt!
Heb overigens mijn pakje ontvangen na 2 weken.....en een pakje uit de U.K. dat een week later was verstuurd, was al binnen 4 dagen in huis......?????????
Bericht 1058 van 1.373
laatste antwoord

Ze kunnen gewoon niet lezen bij de post, dat is het!!
Theo
Elke morgen weer een nieuw begin!
Bericht 1059 van 1.373
laatste antwoord

En als je die oranje streepjescode niet doorstreept, dan blijft hij terugkomen.
Bericht 1060 van 1.373
laatste antwoord