annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

iemand ervaring met pakketjes boven de 2kg?
Verzonden via International standard
http://www.parcelforce.com/portal/pw/content1?mediaId=25900670&catId=25900666

Zou binnen 3-5 werkdagen hier moeten zijn, verzend datum was 6 maart.

Iemand ervaring met parcelforce? Of waar ik zou moeten zijn met vragen waar mijn pakketje nu is?
Bericht 1231 van 1.373
laatste antwoord

Een bericht voor Joyce Grimberg: Ik vind dat je wel erg snel bent geweest met het terugboeken van je geld. Binnen 3 weken al terug laten storten geeft wel aan dat je weinig geduld hebt.
Bericht 1232 van 1.373
laatste antwoord

Vandaag sinds lange tijd weer een jurkje gekocht in de UK voor mijn dochter. Ik hoop dat ik er niet 6 weken op hoef te wachten. Zal melden wanneer het aankomt.
Bericht 1233 van 1.373
laatste antwoord

Oja deze paksje komen ook uit de UK

Joyce
Bericht 1234 van 1.373
laatste antwoord

Over pakjes die te lang onder weg zijn geweest tussen de perioden 29-1-2007 tot 12-2-2007 het zijn pakje's die ik gekocht heb via ebay
Ik heb deze mensen allemaal al betaald via pay-pal

En toen ik min pakje's niet heb ontvangen heb ik bij deze mensen weer een claim ingediend en ik heb mijn geld weer terug gestort gekregen ik dacht jammer maar wel raar
Wand ik koop heel veel via ebay en hetgaat normaal goed alleen in de perioden hier boven niet

Afgelopen ZATERDAG 3 MAART staat Man??Postbod Of zo voor mijn deur met 10 pakjes
Ik vroeg hoe kan dit nu tegen die meneer hij zij tegen mij dat de pakje's een week hier en een week daar hadden gelegen ???

Ik weet niet wie de bezorgdienst was
Heb allen diensten gebelt maar niemand
Herkend deze barcodes

Ik heb wel pakjes van na bovengenoemde datum mogen ontvangen

Nu is het vervelende van de hele zaak dat ik al de mensen hun geld terug heb moeten betalen wat een hoop tijd heeft gekost.

Ik hoop dat U het nog snapt ik hoor graag van u.

Dit zijn de barcode nummers van de pakjes waar het om gaat VFP-164 32060 kk-a.dam
* 29-1-07 BP00234424
* 2-2-07 BP00238913
* 2-2-07 BP00239541
* 3-2-07 BP00240454
* 4-2-07 BP00239629
* 5-2-07 BP00241040
* 9-2-07 BP00248841
* 9-2-07 BP00247388
*10-2-07 BP00251629
*12-2-07 BP00250034

Mvg Joyce Grimberg
Bericht 1235 van 1.373
laatste antwoord

daar zijn we weer!ook ik heb weer problemen met pakjes uit de UK,ik heb zojuist een website gevonden waar je je gal kan spugen over de post,dat heb ik ook gedaan of het helpt weet ik niet,maar als iedereen nu zijn gal spugt over de Post gebeurd er mischien wat! hier kan je de site vinden,EXCUSESVOORHETONGEMAK.NL

groetjes adriana48
Bericht 1236 van 1.373
laatste antwoord

Zo, via diezelfde route, kwam mijn wat grotere brievenbuspost vanmorgen ook probleemloos aan. Verkoper heeft maandag jl gepost.

Cor

Cor

Bericht 1237 van 1.373
laatste antwoord

Hmmm, vreemd. Ik had mijn boek (zie boven) binnen drie dagen binnen.

Airmail verzonden met Royal Mail, door TNT Post bezorgd.

Het blijft dus een raadsel.
Bericht 1238 van 1.373
laatste antwoord

Er is nog hoop maar het is wel van de gekke dat vervoer vanuit Engeland kennelijk heel vaak op problemen stuit.
Ik stel voor de postdienst te nationaliseren, inclusief een monopolie. is gewoon geweldig
Bericht 1239 van 1.373
laatste antwoord

Het is echt te belachelijk voor woorden dit!!! zo heb ik ook een probleem had een pakje bestelt (een plaat) bij musicsearcher in de UK ze zeggen de plaat 20 januari gepost te hebben maar tot aan de dag van vandaag nog niets ontvangen,zolang heb ik nog nooit hoeven wachten op een plaat, heb net Selektvracht en Royal Mail gebeld (voor de 2e keer) maar zei zeggen niets te hebben voor mij zo frustrerend en het was echt een plaat die ik al 10 jaar zocht en juist die komt niet aan hoe erg kan het zijn!!
is er nog hoop aangezien de reacties hier dat sommige na 2 a 3 maanden als nog hun pakketje ontvangen....
Bericht 1240 van 1.373
laatste antwoord