annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Hallo ik heb op 03-11-2006 een navigatie gekocht op Ebay.UK op 04-11-2006 een bericht van de verkoper gekregen dat het pakket verzonden was, maar tot op heden 17-11-2006 geen pakket ontvangen maar met het tracking nr
van Airsure LY 237577551GB geeft aan dat het pakket 09-11-2006 afgeleverd is, MAAR WAAR??? NIET BIJ MIJ !!!!
Bericht 1271 van 1.373
laatste antwoord

... dat zit dus "op de grens"!

Cor

Cor

Bericht 1272 van 1.373
laatste antwoord

thnx

ja heb wel gekeken 98% positief dat lijkt me okay..
Bericht 1273 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb de laatste jaren vele honderden pakketjes naar Engeland gestuurd en er is ongeveer een zelfde aantal vanuit Engeland naar mij gestuurd.
Van Engeland naar Nederland gaat soms snel (binnen 1 week), meestal duurt het 1 - 2 weken en een enekele keer duurt het veel langer (tot 2 maanden toe); maar het komt bij mij tot nu toe wel altijd aan.
#96: Ik heb niet de indruk dat het uitmaakt van welk verzendbedrijf er gebruik wordt gemaakt. Ook bij ptt-tpg-tnt duurde het soms meer dan een maand!
Vooral de periode rond de Kerst (en die is in Engeland al een maand geleden begonnen) is berucht, dus maak je borst maar nat!!!
Bericht 1274 van 1.373
laatste antwoord

Neem contact op via 'Vraag het de verkoper' in de aanbieding.

Heb je de feedback van deze verkoper wel bekeken? Niet echt rooskleurig..

http://www.toolhaus.org/cgi-bin/negs?User=shoesmustgo&Dirn=Received+by
Bericht 1275 van 1.373
laatste antwoord

hoihoi

ik heb net schoenen gekocht bij shoesmustgo wilde mailtje sturen naar shoesmustgo@aol.com maar dan krijg ik delivery failure?:|
weet iemand hoelang t hoort te duren voordat ik mn schoenen moet hebben?

greetz daan
Bericht 1276 van 1.373
laatste antwoord

ja en de hoop is dat tnt dat ook blijft.
helaas kan je de verzender meestal niet uitkiezen. yourquestion
Bericht 1277 van 1.373
laatste antwoord

tpg nu heet het tnt is het beste de rest kan je niet vertrouwen of het gaat heel langzaam of de post raakt zoek waardeloos gewoon .
Bericht 1278 van 1.373
laatste antwoord

ik heb weer wat besteld verleden week donderdag opgestuurd meer als een week geleden . singed for dat zou er al moeten zyn dus zo meteen is het helemaal niet singed for opestuurd dan kan ik er wel naar fluiten . als het echt zo is met post uit engeland. dan moet er wat aan gaan gebeuren by tpg nu tnt als je daar wat in je zak steekt en ze komen erachter wordt je ontslagen zo krygt post van engeland naar ned een heel sleghte naam
Bericht 1279 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb al vaker reacties geplaatst en doe het nu wéér: post uit de UK ALTIJD laten aantekenen! (signed for of recorded delivery). Bij artikelen van enige waarde, misschien zelfs beter verzekerd verzenden. Het is helaas een feit, dat de bezorging vanuit de UK in Nederland een grote puinhoop is en alle partijen die zich met die bezorging bezig houden (en dat zijn er veel!) wijzen alleen maar met vingers naar elkaar als er iets fout gaat! Dat is ook wel zo gemakkelijk, want als gedupeerde ontvanger geef je de moed vanzelf wel op, als je zoveel telefoontjes moet plegen zonder resultaat! In Nederland raakte ik dit jaar zo'n 80 tot 90 % van de normale zendingen kwijt! Aangetekende kwamen allemaal aan. Nu laat ik naar een adres in Belgie versturen en daar komt álles zonder uitzondering op tijd aan, dus het is zeer zeker een Nederlands probleem naar mijn mening! Mijn ervaringen met Engelse verkopers zijn in de laatste jaren alleen maar positief geweest, dus het lijkt me sterk, dat ze ineens allemaal corrupt zijn geworden! De verkoper erop aankijken (zoals sommigen snel geneigd zijn te doen), als er iets zoek raakt wat je niet per aangetekende post wilde laten verzenden, vind ik dan ook een beetje voorbarig. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening. Ook zorgt aantekenen er voor, dat de bezorging op tijd plaats vindt, terwijl het met de normale post nog wel eens gigantisch wil vertragen (áls het al bezorgd wordt!). Ook wordt er naar mijn ervaring zorgvuldiger met deze post omgegaan, dus wellicht minder snel beschadigingen! Als je via Paypal betaald hebt, kun je dan wel je geld terug krijgen als het artikel niet bezorgd wordt, maar dit wordt dan weer op de verkoper verhaald door Paypal, omdat die niet kan bewijzen dat het daadwerkelijk verstuurd is, omdat zulk bewijs alleen geleverd kan worden met duurdere verzendmethoden. De verkoper moet dus uiteindelijk tóch boeten voor de "zuinigheid" van de koper, als die geen kosten voor extra zekerheid wil betalen! Ook een beetje oneerlijk, toch? (leuke "service" trouwens van Paypal, kost ze uiteindelijk helemaal niets!)
Bericht 1280 van 1.373
laatste antwoord