annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

classic.fashion
Community-lid
weet iemand wat een recorded delivery is.
Is dat aangetekend ? want dan kan het toch geen selectvracht zijn he.
(dat zou zoeken makkelijker maken) Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 1291 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

rieko_s
Community-lid
Ook goede ervaringen voor mij:

Een modelletje in de UK gekocht en 2 dagen (!) later bij mij bezorgd door Selektvracht. Vriendelijke bezorger die altijd rond zes uur bij mij langskomt, omdat hij weet dat ik dan thuis ben en overdag niet.

Groet, Rieko
Bericht 1292 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

als het zo door gaat moet het lek boven komen actie ondernemen
Bericht 1293 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

cd uit engeland meer als 5 weken geleden opgestuurd nog niks ontvangen. 2 jaar geleden had ik het in een week binnen . wat is er aan de hand?verkoper zegt dat het soms zo lang duurt als ik de reactie hier zie zie ik het somber in.
Bericht 1294 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

classic.fashion
Community-lid
Het gekke is dat ik liever helemaal niets krijg dan een lege verpakking. Ik neem aan dat jullie problemen zich op selectvracht richten, maar daar heb ik al weken niets meer van gekregen. Alleen aangetekend uit de uk, komt goed en snel aan via voorheen tpg nu uitbesteed aan vreemd bedrijfje. Gewone pakjes zijn allemaal w.e.g. en verkopers worden gek van klagende hollanders, want dit is het enige land waar problemen mee zijn.
Ik zit er over te denken om ze naar het duitse huifkar adres te laten sturen. Hebben jullie nog andere suggesties ? Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 1295 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik heb een tweedehands dvdeetje op Amazon.co.uk gekocht voor GBP 0.99 + GBP 1.79 verzending = GBP 2.78

Ik zie het als een testaankoop. Hopelijk komt ie nu wel aan.
Bericht 1296 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ja, ik ben nog steeds mijn 8 pakjes kwijt. Heb er ook geen hoop meer op, als je klaagt bij RM UK krijg je een keurige brief thuis gestuurd met airmail uit UK, die dan gek genoeg WEL weer aankomt. In de brief vragen ze om nadere gegevens, maar ik heb toch geen enkele hoop op actie, het is wel goed dat de klachten daar binnenkomen.
Overigens, ik koop nog steeds uit de UK, maar alleen per international signed for services (dus voor kleine dingen loont het niet meer). Heb sinds mijn kwijtgeraakte pakjes al 3 dingen uit UK gekocht met deze service, en dan heb je binnen 4 dagen je pakje thuis. Ook niet bij de buren afgegegeven, maar gewoon keurig bij TPG met afhaalbericht en alleen met legitimatie op te halen. Misschien een tip voor iedereen die nog steeds uit UK wil kopen.
Bericht 1297 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

jancollect
Community-lid
Zendingen vanuit de UK zijn nog steeds een probleem in Nederland. Ik heb het laatste half jaar ongeveer 10 zendingen vanuit de UK met normale airmail laten komen, waarvan er slechts één bezorgd is! (door Selektvracht). De rest is nooit aangekomen! Toen ik vervolgens alles aangetekend liet verzenden, kwam het ineens weer netjes binnen 4 werkdagen aan! (veelal via TPG) Ik beschik ook over een Belgisch adres en laat daar tegenwoordig de UK zendingen naartoe sturen (per standaard airmail) en daar komt alles netjes binnen 4 werkdagen aan! Het probleem zit dus duidelijk in Nederland! Ik ben niet van plan om veel tijd te gaan steken in klachtenprocedures, die toch meestal zinloos zijn, maar misschien kan iemand er iets mee!
Bericht 1298 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

arno0106
Community-lid
Op 23 september een veiling gewonnen, op de 25ste gepost en op de 27ste in huis. Dat mag wel in de krant!
Arno
Bericht 1299 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik koop niets meer in de UK. Alles aangetekend laten versturen kost GBP 3.50 extra dus dat loont de moeite niet. De problemen bij RM-nl zijn zeker niet opgelost!
Bericht 1300 van 1.373
laatste antwoord