annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik heb anderhalve week geleden iets op eBay.co.uk gekocht (Oxford) en op Amazon.co.uk. Beiden brievenbuspost.

Nog niets bezorgd terwijl Engeland toch dichterbij ligt dan Botswana. Dit ziet er slecht uit. Het lijkt me zéér de moeite om dit tot op de bodem te laten uitzoeken. Selektvracht en RM mail geven niet thuis. Royal Mail ook niet. Wellicht hebben de media interesse in dit nieuws. Zij bereiken ook meer dan een gewone consument bij deze bedrijven.
Bericht 1341 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

jancollect
Community-lid
Goh, ik zie toevallig dit draardje staan, ik dacht dat ik de enige was met zoekgeraakte spullen uit de UK! Sinds april zijn er al 5 zendingen niet bezorgd, terwijl Selektvracht andere zendingen uit de UK ertussen door wél bezorgd heeft bij me. Ik mag dus concluderen, dat ze niet opgespaard hebben voor me, neem ik aan? Van 2 verkopers heb ik na een ruime maand een refund gekregen, maar voor de overige zendingen ben ik dus ook mijn geld gewoon kwijt. En als ze alsnog zouden komen, ik ben nét verhuisd! Dus dat gaat zeker fout in dat geval. Ik laat ook vaak aantekenen tegewoordig, dat gaat wél altijd goed, maar kost weer het nodige extra. Altijd nog beter dan niets te krijgen! En ik koop inderdaad ook veel minder in de UK sinds een paar maanden.
Bericht 1342 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Idd,
Ik heb net gebeld. "Wij weten nergens van" en " Wij leveren direct, zodra wij goederen ontvangen". Whoehaaha! Ik heb gezegd dat ik maar niet in discussie ga.

Ik kan Selektvracht niet boycotten. Helaas
......
koevje
Photobucket
Bericht 1343 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

yourquestion
Community-lid
U kunt u de belkosten besparen maar als u graties kan bellen en tijd over heeft, gaat uwen gang.
Daar komt niets uit.
Het blijft treurig, heel treurig.

Boikod Sulektfragd yourquestion
Bericht 1344 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

#27
Ik heb de bezorger niet kunnen aanspreken op het feit dat de data zo oud waren. Ik kreeg die pakketjes in mijn handen gepropt en... weg was de beste man. Ik kon tussendoor 1 keer ademhalen, zo snel ging het! Eenmaal binnen, kon ik pas zien hoe oud het was...

Ik denk dat ik straks met selektvracht ga bellen. Houd jullie op de hoogte!
......
koevje
Photobucket
Bericht 1345 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

auction-caution
Community-lid
Koevje, heb je de bezorger erop aangesproken en wat zei die? - ik zou me als Selektvrachter toch schamen als ik daar met zoveel pakketjes (en zo oud al!) aan de deur stond.

Image hosted by Photobucket.com


Image hosted by Photobucket.com
Bericht 1346 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

#24 Leuk voor je dat je toch alles binnen hebt gekregen! Er is dus misschien ook hoop voor mij. Alleen....bij mij is het zo dat als je navraag doet bij RM, Selektvracht of Selektmail dat ze NIETS van je in hun computersysteem kunnen vinden en dus zeggen ze dat ze niets kunnen doen voor je. Ik denk dus dat die pakketjes die jij alsnog hebt ontvangen nooit op de juiste manier geregistreerd zijn. Maar bizar, een pakketje van 5 maart....4 maanden, da's echt niet normaal!
Bericht 1347 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

yourquestion
Community-lid
Treurig zo een opstapeling.
Ik zelf ben huiverig geworden iets uit UK te laten komen.
Ik kies liever voor USA, dat werkt nog steeds goed. yourquestion
Bericht 1348 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Het is 7 augustus 2006.
Guess?
Selektvracht kwam vandaag met 11 (!!!) pakketjes vanuit de UK. Oudste datum is 5 maart 2006!! Daar tussen 6 april, 17 april, 29 april... en de recentste datum is 26 juli 2006.
Bizar voor woorden.
Conclusie:
Selektvracht houdt de boel vast, totdat zij denken dat ze genoeg hebben om te bezorgen (werd met een 'auto'tje bezorgd met een selktvrachtsticker).

De problemen liggen dus bij selektvracht.


Desondanks heb ik toch een mail gestuurd aan Roayal mail, met de vraag waarom de ene keer pakketjes bezorgd worden door TPG en de andere keer door selektvracht. Royal mail geedt de opdracht aan het land van bezorging.
Zodra ik antwoord heb, laat ik het weten.

Nu ben ik alleen maar erg verbaasd.?:| En ik vind dat ik mijn claims moet terug betalen aan betreffende kopers, wel zo netjes.
......
koevje
Photobucket
Bericht 1349 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

#20
Ik ga morgen een mail sturen naar Royal Mail. Ik wil graag weten hoe het komt dat het ene pakketje door TPG bezorgd wordt en het andere door Selektvracht. Hier krijg ik helaas geen antwoord op die vraag. M.i. heeft Royal Mail een monopoly positie in de UK, net als TPG hier. Ik heb veel verschillende objecten bekeken op ebay.uk en alles wordt verzonden door Royal Mail. Ondanks dat er beweerd wordt dat de afzender verantwoordelijk is voor de eventuele bezorging, ben ik het daar niet mee eens. Ik kreeg namelijk gisteren een 'gewone brief' (uit Nederland) niet aan mij geadresseerd, alleen huisnummer en woonplaats klopte, dus dan is de TPG verantwoordelijk in deze. Overigens komt dit vaker voor dan gewenst, ik ontvang zeker 1 keer/ maand post wat niet voor mij bestemd is. Nu ben ik zo netjes dat ik het opnieuw verzend. Maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat mijn afzenders verantwoordelijk worden gehouden voor verkeerde levering.
Bovenstaande fouten kunnen ook bij selektvracht gebeuren...
Ik ga sowieso tot de bodem uitzoeken hoe het kan en waarom!

#22
Ebay staat volkomen buiten het niet/wel leveren van objecten. problemen liggen wel degelijk bij de post. Ebay biedt de mogelijkheid om objecten aan te bieden, niets meer, niets minder. Verder trekt Ebay bij vrijwel alles de handen terug.
......
koevje
Photobucket
Bericht 1350 van 1.373
laatste antwoord