annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

spullen gekocht, willen betalen, maar geen response..

Hoi Allemaal,

IK weet niet zo goed hoe nu te handelen.

Heb spullen gewonnen, heb de shop een mail gestuurd ivm totale herberekening  van spullen met verzendkosten.

We zijn een bedrijf en in de EU krijg je als bedrijf met internationaal BTW nummer dan een nieuwe rekening zonder BTW.

Ik heb nu 6 x een mail gestuurd.

De eerste x kreeg ik een mail terug met dat ze het niet begrepen??? Toen heb ik verteld hoe het werkte, want dit doen we al jaren zo en vervolgens niks meer vernomen..er word niet meer op mails gereageerd .

Ik wil gewoon betalen.

ik denk dat ze op een goedkope manier van onze deal af willen want we hebben de spullen voor een redelijk goede prijs gewonnen...

Wat moet ik hier nu mee...?? wie weet raad?

alvast bedankt voor jullie reacties.

groetjes

Jacqueline

Bericht 7 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Dat ik als zakelijk sta ingeschreven heeft een prive reden en zoals je zelf kan zien kan het wel.

Verder heb ik niet gezegd dat ik geld wilde gaan claimen maar meer zo iets van dat ze gewoon een rekening sturen min de BTW en of ze iets voor mij konden betekenen.

Heb wat onderzoek gedaan naar het bedrijf en zo simpele verkoper is het niet.

Denk dat die de aangekochte artikelen voor een te lage prijs zijn verkocht en er zo onder uit wil komen.

In ieder geval bedankt voor de tips.

Bericht 1 van 7
laatste antwoord

dat particulier blijft erop staan.. maar ik sta ingeschreven als zakelijke koper... dus ze kunnen alles zien van me... maar als ik een claim indien. kan dat uberhaubt aangezien ik nog niet betaald heb?..

Er bestaat op eBay niet zoiets als een zakelijke koper. En claimen zonder te betalen is weer eens iets nieuws.

U vraagt gewoon teveel van een simpele eBay verkoper.

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

dat particulier blijft erop staan.. maar ik sta ingeschreven als zakelijke koper... dus ze kunnen alles zien van me... maar als ik een claim indien. kan dat uberhaubt aangezien ik nog niet betaald heb?..

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Ik zie dat u wel (particulier) bent.

PayPal is er alleen voor de claims en eBay gaat hier niet over (men doet niets).

Wat rest is een negatieve feedback als u daar zin in heeft.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Hoi aberdoorn..

Nee hij is geen particulier... het is een webshop..  die veel verkoopt via ebay.. en die de regels wel weet.. in duitsland zijn ze daar erg strikt mee...

Vandaar datr ik denk dat hij onder de deal vandaan wil komen...

Ik doe vaak zaken met duitsland en sommige stelden het zelfs voor.. aangezien dart makkelijker is..

Alleen weet ik nu nietoet ik een case aanmaken...

In principe kan ik hem zelfs bij de belastingdienst melden als hij dat niet doet... ..  Heb hem al na mail 6 zelfs keuzes gegeven.. ok als je dan moeilijk doet over de btw.. doe dan iets aan de gezamelijke verzending... of laat uberhaubt iets horen... dan kunnen we er nog wat mee... Helemaal geen antwoord...

Ik vind dit absoluut niet netjes en ik denk dat zijn FB straks aardig gaat kelderen..... 

Maarr kan ik hier uberhaupt wat mee via ebay en paypal...? heb dit namelijk echt nog nooit aan de hand gehad.!!!

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Ik weet natuurlijk niet wat u gekocht heeft en bij wie,maar als dat een particulier is/was moet u gewoon de verkoop prijs betalen incl de btw (die wordt bij de verkoper ook ingehouden door ebay)

Bericht 6 van 7
laatste antwoord