annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ebay account geschorst

hallo,

sinds vorige week vrijdag is de ebay account van mijn vriend geschorst. omdat zijn ebay account geschorst is, is ook gelijk zijn paypal account geschorst.door die ebay schorsing, kan hij ook niks meer doen bij zijn paypal rekening.s hij heeft verschillende keren met paypal gebeld en die zzeiden dat eerst het ebay account moet worden hersteld. daarna heeft hij verschillende keren met ebay gemaild en die kwamen met standaard antwoorden zoals dat het definitief is wat betreft de schorsing en verder geen andere reden. hij verkocht tablets op ebay.com. door de schorsing komt hij in financiele problemen en gaat zijn zaak niet goed. hij kan dus niet zonder zijn handel. hij wil graag tot een oplossing komen, maar ebay hecht hier geen intresse aan. dit bericht typ ik voor mijn vriend, omdat hij geen berichten kan plaatsen met zijn ebay account.

zijn accountnaam is 13.hans

hij kreeg deze meldinng bij de blokkade.

MC021 CIT NOTICE: Schorsing van eBay-acount - schending van het beleid 13.hans

tevens hoopt hij dat deze vervelende probleem zsm word opgelost

Bericht 12 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

ebay account geschorst

>>hij wilt gewoon eerlijk en met gerechtigheid tot een oplossing komen en weer normaal kunnen verkopen. dat hij een namaak armani horloge had geplaatst was zijn fout, maar om nu gelijk hem te schorsen...

als armani dat had gezien was de boete nog wel wat hoger geweest dan een schorsing op ebay. Namaak verkopen mag niet , is strafbaar en staat zelfs gevangenis straf op. De straf van ebay, schorsing, is dan nog best mager.

Hij hadzelf een nieuw account kunnen aanmaken om te doen wat u, de vriend, voor hem doet. Of hij had via uw account zijn verhaal kunnen doen.Nu moeten we het doen met de vriend van, niet erg geloofwaardig, dus zolang jij/hij dat eerlijk en gerechtigheid met een korrel zout neemt, zal ebay zijn verhaal ook met een korrel zout nemen en is de schorsing meer dan terrecht..

Bericht 1 van 12
laatste antwoord

ebay account geschorst

Beste Henk of Hans,

De enige gebruikersnaam met 13.hans en die ook is uitgeschreven, bestaat pas sinds januari van dit jaar.

Geen enkel item verkocht enkel drie items gekocht.

Als u hier een mening vraagt van mede gebruikers wees dan in ieder geval eerlijk!

Als je een prima verkoper bent met dito feedback, heb je wat krediet opgebouwd. Juist de nieuwe verkopers worden extra in de gaten gehouden, en terecht!

Hier trapt niemand in uw onsamenhangend en twijfelachtige verhaal, waarom denkt u dan Ebay dat wel zou doen?

Ga lekker ergens anders iemand voor de gek houden.

Bericht 2 van 12
laatste antwoord

ebay account geschorst

waarom zou hij een nieuwe account aanmaken? hij wilt gewoon eerlijk en met gerechtigheid tot een oplossing komen en weer normaal kunnen verkopen. dat hij een namaak armani horloge had geplaatst was zijn fout, maar om nu gelijk hem te schorsen...

toevallig ken ik hans uit de kroeg en hebben we verdere contacten gemaakt.

Bericht 3 van 12
laatste antwoord

ebay account geschorst

en als henk ineens een nieuw account kan aanmaken, dan kan hans dat toch ook? Of dan kan hans op het account van henk gaan zitten typen. 

En u heeft een namaak horloge van armani te koop aangeboden en bent even vergeten dat dat namaak was. Maak dat de kat wijs....

Bericht 4 van 12
laatste antwoord

ebay account geschorst

Daar ligt nu net het probleem. Vrijwel iedereen die is betrapt zal dat als smoes gebruiken. Het is hetzelfde als tegen oom agent zeggen dat je normaal nooit te hard rijdt of normaal altijd je helm op hebt. Dit verweer kunnen ze natuurlijk niet accepteren hoe frustrerend ook als het wel waar is.

Ik ben ook ooit door Ebay beperkt omdat er twijfel was over een item. Er is uiteindelijk niets gebeurt mede doordat er verder nooit een probleem was geweest en er ook niets nep was. Dat er direct harde maatregelen worden genomen geeft bijna te denken dat er meer is voorgevallen in het verleden.

Bericht 5 van 12
laatste antwoord

ebay account geschorst

hoi,

hij wat dat even vergeten en dat is domheid van hem zelf.hij zegt dat hij het niet meer zal doen.

tevens heeft hij alle orders netjes afgehandeld en hij betaald ook ebay kosten. hij heeft zich keurig aan de regels gehouden en heeft geen enkele problemen met een verkoper

nogmaals, de reden dat ik voor hem typ, is dat zijn account geschorst is en hij op geen enkele manier gebruik kan maken van ebay, dus ook geen berichten postten.

Bericht 6 van 12
laatste antwoord

ebay account geschorst

Beste Henk,

Het account is 28 februari aangemaakt, dat terzijde.

Ebay is erg streng op namaak en terecht. Ebay heeft in het verleden enorme claims gehad en nog steeds lopen er rechtszaken hierover. Het beleid is duidelijk. Veel mensen glippen er doorheen, uw 'vriend' heeft de pech te zijn opgevallen/getipt.

Dat PP direct is geblokkeerd is gedaan omdat ze bang zijn dat de verkoper de rekening leeg trekt en er geen geld meer is voor het geval er claims komen. Geef ze ongelijk, moet PP dan wel Ebay betalen voor de neppe klokjes van uw 'vriend'? Als ik een 'Armani' koop, waar dan ook, ga ik ervan uit dat deze echt is. Hier betaal ik immers voor. Als dat niet zo blijkt te zijn, krijgt de verkoper een claim via PP. PP moet mij wel in het gelijk stellen en het aankoop bedrag terug geven. Als de verkoper de rekening leeg heeft gemaakt komt het dus uit de zak van PP.

Op MP maakt uw 'vriend' duidelijk meer kans. Ondanks dat ze zeggen erg streng te zijn en samen werken met de politie is het aanbod van namaak enorm.

Uw 'vriend' is geacht op de hoogte te zijn van het beleid. Hiermee heeft hij dus bewust het risico gelopen en is gesnapt. De vraag of een waarschuwing niet eerder op de plaats zou zijn geweest is terecht, het antwoord zal onduidelijk blijven.

Dan ligt bij mij nog steeds de vraag waarom Hans niet zelf de vraag stelt. Als u een account kan aanmaken en de weg op het forum kan vinden, kan uw vriend dit toch ook? Komt op mij een beetje vreemd over maar goed, wie ben ik?

Henk, wens Hans succes!

Bericht 7 van 12
laatste antwoord

ebay account geschorst

iemand?

Bericht 8 van 12
laatste antwoord

ebay account geschorst

zie onderstaande mail wat ze mijn vriend hadden gestuurd bij de schorsing. en dat klopt dat de account, nieuw is. deze is ook door mij vandaag aangemaakt. hij zegt dat hij wel een namaak horlege van armani had geplaats, maar dat ze zijn paypal account ook gelijk blokkeren is wel raar.....

Tot onze spijt moeten we u meedelen dat uw eBay-account omwille van veiligheidsredenen, vanaf het versturen van deze e-mail is geschorst.

*** Informatie over de eBay Gebruikersovereenkomst***

Zoals vermeld in de paragraaf "Misbruik van eBay" van de gebruikersovereenkomst, heeft eBay het recht u een waarschuwing te sturen, uw account tijdelijk of definitief te schorsen, indien
(a) u inbreuk maakt op deze overeenkomst of op de documenten die daar bij verwijzing integraal deel van uitmaken;
(b) het voor ons onmogelijk blijkt de juistheid van de informatie die u ons verleent te controleren; of
(c) wij menen dat uw handelingen uzelf, onze gebruikers of eBay wettelijk aansprakelijk kunnen stellen.

Meer informatie over dit beleid vindt u op de volgende pagina:

http://pages.ebay.nl/help/policies/user-agreement.html

Wat zijn de gevolgen van deze schorsing?

Ge...

spoof@ebay.nl. Het team van eBay veiligheid zal dan controleren of de e-mail die u gemeld hebt van e...

Bericht 9 van 12
laatste antwoord

ebay account geschorst

13.hans /henk2013......

Bericht 10 van 12
laatste antwoord

Productnaam invoeren