annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

in ebay.de bieden en naar nl verzenden?

hoi,

is het mogelijk om in de duitse ebay (.de)  te bieden en naar nl te verzenden? in hoeverre is dit veilig te doen? artikelen die ik zoek zijn daar goedkoper en meer keuze dan hier in nederland. Ik woon redelijk dicht bij de grens dus eventueel ophalen bij een postkantoor in de buurt is ook wel een optie amar hoe doe ik dat? hoe weet ik of de verkopen dit toestaat (verzenden naar postkantoor of over de grens) en hoe de betaling zou verlopen? en daarbij, hoe weeet ik of een verkoper dan ook echt betrouwbaar is?

alvast bedankt!

Bericht 5 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Je kunt gewoon in ebay een tweede bezorgadres opgeven, ook een duits, die je als voorkeursadres kunt instellen als je in duitsland gaat kopen. En ziedaar, je wordt als duitse koper herkend!
Het is netjes als je van te voren aan de duitser uitlegt en vraagt wat je wilt. Maar aangezien ik altijd een positief antwoord kreeg ben ik daar mee opgehouden.
Een duits bezorgadres kun je krijgen door bijv. eens een praatje te gaan maken bij een duits koeriersagentschap in een dorp over de grens. Je zult de eerste niet zijn.

Bericht 1 van 5
laatste antwoord

je kan je profiel niet zomaar veranderen, en als je niet in dld woont kan je ook geen duits adres opnemen. Je kan wel proberen een geheel nieuwe account aanmaken op ebay.de waar je dan je duitse adres op moet geven Je kan verkopers die aangeven die naar nl te willen verzenden mailen en zeggen dat je ook een duits verzendadres hebt en of ze je willen toestaan te bieden.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Ik heb ook een verzendadres in Duitsland, soms is er ook sprake van alleen afhalen in Duitsland, ook daar kun je een postbedrijf opdracht toe geven. Het is heel vervelend dat je standaard niet kunt bieden op producten in Duitsland waarvan men heeft aangegeven of 1 alleen te willen verzenden in NL of 2 alleen afhalen. Kan ik iets wijzigen in mijn profiel waardoor dit wel kan of moet ik een apart Duits profiel aanmaken ofzo? Dit lijkt me niet wenselijk!?

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Neemt u contact op met de betreffende verkoper, voordat u gaat bieden, via de link: neem contact op met de verkoper.

Betaal wel met PayPal, want alleen dan geniet u kopersbescherming.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord