annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

betalingen reeds gedaan via paypal, maar aankoop niet vastgelegd door Ebay

Beste forumleden van Ebay,

hierbij het volgende: ik heb gisterenavond om 00.12 uur aankoop trachten te doen van objectummer: 190634205354, heb hiervoor alle stappen goed doorlopen tot aan betalen via paypal aan toe, maar toen na betaling kreeg ik meteen de melding van Ebay: we kunnen je aanvraag nu niet voltooien,met foutcodenr: 50351.

Enfin omdat ik dacht dat het dus niet gelukt was, heb ik vervolgens om 00.18 weer zelfde aankoop gedaan en weer helemaal volledig doorlopen tot weer aan betalen aan toe, kreeg toen weer dezelfde melding van Ebaÿ: we kunnen je aanvraag nu niet voltooien.

Ik heb toen maar gedacht, dan probeer ik het morgen dan maar nog eens.

Maar toen heb ik wel paar minuten later via Paypal op mijn emailadres melding gekregen dat de 2 betalingen wel gelukt zijn aan de verkoper....

Wat nu te doen ? Op ebay is er nu nergens iets over mijn beiden dubbele aankopen helemaal niks terug te vinden, heb ook helemaal geen bericht van ebay gehad dat aankopen gelukt is/zijn.

Ik heb daarop wel meteen contact opgenomen met de Ebay customer service en de situatie uitgelegd, maar tot op heden nog geen antwoord van hun hierop ontvangen. Ik heb de verkoper ook inmiddels vanochtend vroeg mailtje gestuurd dat zij dus wel 2 betalingen heeft ontvangen van mij via paypal gisteren avond en dat ik op antwoord van Ebay aan het wachten ben. De verkoper heeft dus ook helemaal geen bericht gehad van mijn aankopen op het ebay en heeft nu wel met 2 betalingen van mij al binnen gekregen...

Kan ik nu nog iets meer doen om dit te kunnen oplossen ?......

Bericht 33 van 33
laatste antwoord
32 ANTWOORDEN 32

Hartelijk dank voor je reactie.

Ja, het is op 9 febr. jongstleden afgeboekt en heb zonet nog gekeken en de 2 bedragen zijn niet teruggeboekt door Paypal.

Hoe lang heeft dan ongeveer bij jou geduurd eerdat Paypal het dan had teruggeboekt, als ik vragen mag ?

Bericht 31 van 33
laatste antwoord

Heb zelf tot 2 keer toe een betaling gedaan met dezelfde foutmelding. Echter in mijn paypal account is de transactie teruggeboekt. Van de terugboeking ontvang je geen mail van paypal. Heb je gecontroleerd op je paypal rekening of het geld niet is teruggeboekt?

Bericht 32 van 33
laatste antwoord