Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Gekocht en betaald maar niet ontvangen

Op 3 april jl glasbescherming voor Samsung Galaxy S6 edge gekocht en betaald via Mende.Uk.Ruim een week later bleek niet de verpakking zelf, maar de inhoud nl de glasbescherming flink beaschadigd.Mende stuurde op 12 april een bericht dat "the replace...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 364 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

object niet ontvangen verkoper beloofde een refund

Op 16-feb een object gekocht , gevraagd of het pakket verzonden is, ja dat was gedaan. daarna verschillende keren gemeld dat het pakket nog niet ontvangen was, verkoper vroeg elke keer nog een weekje te wachten of anders refund. uiteindelijk gevraagd...

• 501 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

adresgegevsn

Hallo,ik heb gisteren iets gekocht vanuit Amerika, maar kom er net achter dat ik mijn huisnumeer niet heb gegeven en mijn achternaam verkeerd heb gespeld. Ik heb deze gegevens nu aangepast maar ik denk eigenlijk niet dat het pakketje dan wel naar het...

• 214 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

upa nummer

Ik heb een simpel klein dingetje gekocht op 12 maart in Het verenigd koninkrijk en dat is verzonden met ebay global shipping program. Daar ook aan betaald aan een vaag bedrijf wat zich pitney bowes inc noemt. Dit bedrijf gaat dan invoerkosten bereken...

• 470 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Dubbele verzendkosten?

Na de betaling zag ik dat zowel de reguliere verzendkosten + pitney bowes zijn afgeschreven.Waarom betaal ik 10 dollar verzendkosten en vervolgens 24 dollar verzend/handelings kosten?

geschil

Ik ben pas nieuw en had wat gekocht met ebay op co.uk Dit was om middernacht.Vroeg vanmorgen had ik al een geschil wegens onbetaald object.Ook uitgelegd dat ik vandaag zou betalen maar daar had mevrouw geen boodschap aan.Ook een hoop beledigingen ges...

• 650 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

douane

Ik wil een tas kopen, uit Japan. Gaat om behoorlijk bedrag. Moet ik hiervoor bij de douane nog invoerrechten betalen? Alvast bedankt

Verzending Macbook uit Engeland plots vertraging omdat 't 'mogelijk om een verboden op object gaat'?

Goedendag, Ik heb kortgeleden een tweedehands Macbook Pro gekocht uit Engeland. Deze word verzonden via eBay's 'internationaal verzenden en traceren'. Nu heb ik plots een mail gekregen van eBay dat de verzending 3 tot 5 dagen vertraging oploopt omdat...

• 266 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos