op 18-04-2016 13:29 - laatst bewerkt op 19-04-2016 13:13 door zhainius
Op 16-feb een object gekocht , gevraagd of het pakket verzonden is, ja dat was gedaan.
daarna verschillende keren gemeld dat het pakket nog niet ontvangen was, verkoper vroeg elke keer nog een weekje te wachten of anders refund. uiteindelijk gevraagd om een refund.
Verkoper bevestigd de refund,maar nog niks terugbebtaald. Nu reageert de verkoper niet meer. Het object is inmiddels uit de 45 dagen bescherming gelopen.
wat adviseren jullie mij?
op 22-04-2016 15:12
hallo, het blijkt dat de 45 dagen niet meer geldt, maar dat het 180 dagen is geworden by Paypal, dus ik heb alsnog een geschil kunnen openen en eventueel opwaarderen naar een claim als de verkoper geen refund doet.
bedankt voor het advies
op 19-04-2016 20:44
op 19-04-2016 01:49
OKe, waar kan ik de naam aan ebay doorgeven? een link?
op 18-04-2016 15:18
Na 45 dagen is er niet veel meer aan te doen.
Ik zag dat het artikel uit China kwam, dan geeft vaker problemen.
U kunt hoogstens de naam van de handelaar aan ebay doorgeven.