Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Duur van feedback geven te kort zeker als je het art. niet heb gekregen duurt het zeker weer 5 weken

Als ik in china wat koop en het komt niet aan dan neem je eerst contact op met de verkoper.Soms zeggen ze dan dat ze een nieuw artikel sturen en dat kan dan nog eens 5 weken duren maar onder tussen is de tijd om nog feedback te geven voorbij.Kan de t...

retourzending zonder artikelnummer

L.S. Ik heb bij ebay.de een artikel gekocht. Het is me toegestuurd. Ik heb betaald. Maar het artikel is niet in orde. Ik heb geen aankoop bevestiging gekregen en geen artikelnummer. Dat laatste staat ook niet op de site. Als ik naar "mijn ebay" afdel...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 365 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Verzendbevestiging

Ik heb vorige week een object gekocht. Deze zou na 1 werkdag verzonden worden, maar ik heb geen bevestiging ontvangen dat het ook daadwerkelijk verzonden is. Normaliter krijg ik dit wel. Kan ik er vanuit gaan dat hij wel verzonden is?

• 296 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! iPhone kopen vanuit de VS

Beste eBay Ik wil een iPhone 5s kopen,uit de VS. Is dit betrouwbaar? Er staat bij de advertentie dat we 1 jaar garantie krijgen. Maar hoe doe ik dat dan stel er is iets met het toestel????? En als je het moet opsturen zijn de verzendkosten dan ook we...

Auto zonder chassis nr.

Beste,Ik heb via Ebay een bod gedaan op een auto, en uiteindelijk gekocht.Bij aankomst in Engeland bleek dat er geen chassis nr. in de auto stond. Wel een plaatje met een nr. wat overeen kwam met het V5 document. Maar dat is in Nederland niet geldig....

• 395 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos