annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

mattievalk
Community-lid
Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

deveny55
Community-lid
nee wel wat er in zit...vertrokken uit US op 29 juli..

maar vandaag een update, gisteren geland en uit customs,
zal vandaag dus wel voor mijn neus staan.

dromen


dromen
Bericht 61 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Heb je een vliegtuig besteld? 😛
BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 62 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

deveny55
Community-lid
ja dat begrepen we wel, maar daar heb je dus 45 dagen de tijd voor..

mijn vliegtuig is nog steeds niet geland B-)

dromen


dromen
Bericht 63 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

shadydstyle
Community-lid
Dank jullie wel!
Gewoon wat geduld opbrengen en wachten dus!

p.s. Even ter duidelijkheid, ik zou een geschil openen omdat ik huiverig ben dat mijn pakketje straks "kwijt" is o.i.d.
Bericht 64 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

deveny55
Community-lid
je kunt binnen 45 dagen een geschil openen bij paypal, dat hoeft niet meteen een claim te zijn, daar heb je dan weer 20 dagen extra de tijd voor.

en die status wordt wel geupdate hoor, alleen zijn ze niet zo snel.

mijn pakketje is 29 juli vertrokken vanuit US maar het vliegtuig moet nog landen als ik de status zou moeten geloven..

ook wel gehad dat het pakketje binnenkwam en de status nog steeds op vertrokken uit US stond.

dus wacht maar even af en je kan altijd binnen 45 dagen vast een geschil openen (hoewel de verkoper er ook niets aan kan doen dat er hier zo lamlendig gewerkt wordt)

dromen


dromen
Bericht 65 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Je heb 45 dagen de tijd voor een claim, dus wacht het gewoon eerst 's rustig af.

Je status zegt totaal niks zoals al aangegeven in 1004, als je internationaal koopt moet je gewoon wat geduld opbrengen...
BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 66 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

shadydstyle
Community-lid
Bedankt voor de hulp. Ik zal maar gewoon moeten afwachten dan denk ik.
Maar nou heb ik alsnog een vraagje.. Ik heb begrepen dat de douane hem wel tot 30 dagen mag vasthouden!..
Maar stel dat mijn status niet geupdate wordt, zal ik dan een claim indienen via PayPal?
Bericht 67 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

@shadystyle: i.p.v. 'Attempted Delivery Abroad' had er moeten staan 'into foreign customs'. Soms gaat het wel eens fout met scannen in NL en staat er het verkeerde bericht. Als er 1 min tijdverschil tussen 'arrived abroad' en het volgende bericht staat, is het altijd ''into foreign customs' of 'out of foreign customs'. maak je dus geen zorgen, pakket ligt bij de douane en krijgt binennkort een NL's trackingnummer van de TNT.
Bericht 68 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

deveny55
Community-lid
die postcode enz. staat trouwens in je mailtje van ebay wat je krijgt wanneer je iets gewonnen hebt.

dromen


dromen
Bericht 69 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

deveny55
Community-lid
en that attempt to delivery...kunnen ze ook mee bedoelen de overdracht aan de douane, maar het was om 8.24 die waren nog niet open.

ze hebben het echt niet aan huis bezorgd...vliegtuig is geland en gelosd om 8.23..het kan dan expres service zijn
maar zo snel lukt echt niet.

dromen


dromen
Bericht 70 van 1.072
laatste antwoord