annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Ha,

zie Label/Receipt Number: EH65 5064 611U S
Associated Label/Receipt:
Detailed Results:

Attempted Delivery Abroad, April 22, 2009, 8:52 pm, NETHERLANDS
At Foreign Delivery Unit, April 22, 2009, 7:53 am, NETHERLANDS
Attempted Delivery Abroad, April 21, 2009, 8:13 pm, NETHERLANDS
At Foreign Delivery Unit, April 21, 2009, 8:03 am, NETHERLANDS
At Foreign Delivery Unit, April 21, 2009, 12:27 am, NETHERLANDS
Out of Foreign Customs, April 20, 2009, 6:44 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, April 16, 2009, 8:45 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, April 16, 2009, 8:45 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, April 14, 2009, 11:59 pm, ISC SAN FRANCISCO (USPS)
Processed, April 13, 2009, 6:12 pm, DENVER, CO 80266
Processed, April 13, 2009, 5:42 pm, DENVER, CO 80246
Acceptance, April 13, 2009, 5:37 pm, DENVER, CO 80206

wat moet ik nu doen ???
Bericht 621 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

het is de douaneafdeling van tnt die een slechte beurt maakt, als er aangegeven wordt dat het pakje bij de douane ligt, ligt het bij de douaneafdeling, iets wat wel degelijk een (zeer inefficient) onderdeel is van tntpost
Bericht 622 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hallo Allemaal,

Op 10 april heb ik een pakje uit Amerika laten versturen met USPS.
Op 16 april is het pakje aangekomen bij de douane op schiphol. Na een week wachten heb ik op vrijdag 23 april tnt post maar eens gebeld omdat ik vond dat het erg lang duurde.
TNT Post hheeft zijn zaakjes goed op orde en de vriendelijke dame aan de telefoon kon ook precies vertellen waar mijn pakje was.
De vertraging zit bij de douane, want diezelfde morgen was het pakket vrijgegeven.
Slechte beurt van de Douane.
In het vervolg zal ik FEDEX weer gebruiken omdat het dan beter en sneller geregeld wordt.
G&G
Bericht 623 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Heb je al geïnformeerd of ze misschien zijn afgegeven bij je buren? De post heeft wat dat betreft wisselende opvattingen van "service".
Bericht 624 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Het varieert geweldig, soms duurt het 4 dagen, gemiddeld ongeveer 9 maar het kan ook wel eens vijftig dagen duren eer de zending overkomt.
En wat de douane doet, daar heb ik helemaal geen kijk op.
Bericht 625 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Heeft er iemand ook de ervaring dat pakketjes verstuurd met USPS inmiddels al 12 dagen zijn vrijgegeven door de douane maar gewoon niet bezorgd worden?
Heb al heel wat materiaal hierheen gehaald via de 3 USPS Flat Rate Boxen maar nu gaat niet zo snel op 1 of andere manier....
Bericht 626 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik hoop echt dat je pakket aankomt. Als de status nog steeds op "Voormelde zending niet aangetroffen: Manco" staat bel dan met 020-587-3491. Dat is het nummer van het Sorteercentrum Internationale Pakketten.

Mijn pakket toont nog steeds dezelfde melding mar vanmorgen krijg ik te horen dat mijn pakket komt waarschijnlijk volgende week aan.
Bericht 627 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb vanmiddag ook het hele riedeltje TNT post gehad. Begonnen bij het 0900-0570 nummer (ja ik had ook kunnen mailen maar wilde gelijk antwoord). De eerste mevrouw heeft me netjes een nl nummer gegeven en de mededeling dat mijn pakket wel binnen nu en 5 dagen afgeleverd zou gaan worden. Vervolgens op track&trace nummer ingevoerd en daar stond de mededeling Voormelde zending niet aangetroffen: Manco

Toen maar weer gebeld met TNT post andere dame aan de lijn die vertelde dat het pakketje bij de douane lag en ik hun maar moest bellen. Douane gebeld die worden tureluurs van TNT post want zij hebben géén pakketjes fysiek liggen maar krijgen alleen melding van de postmaatschappijen en een digitaal nummer o.i.d. Konden mij dus ook niet verder helpen, moest maar ander nummer bellen van TNT. TNT Express nr gekregen, erg aardige meneer aan de lijn die de tip gaf vraag met wie je spreekt en noteer die naam dit ivm de grootte van de organisatie. Hij kon mij ook niet echt verder helpen maar wist me wel te vertellen dat de "douane" lees TNT post er 30 dagen over mag doen e.e.a. in te klaren.

Weer gebeld met het 0900 nummer van TNT post daar een aardige mevrouw weer het hele verhaal gedaan. En die wist me te vertellen dat bovengenoemde melding 9 van de 10 keer inhoud dat het pakket ingeklaard is/wordt en binnen 5 dagen bezorgd gaat worden.

Hopelijk gaat dat ook gebeuren ik post wel als het binnen is.
Bericht 628 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Wat mij vooral opvalt is dat het zo random is. Ik heb een zending vanaf dezelfde dag vanuit de USA verzonden al een week binnen en op 3 pakketjes zit ik nog te wachten. Op respectievelijk 6, 7 en 8 april in NL aangekomen. Nu zit het er dik in dat ik daar dan BTW over moet gaan betalen. Nu vind ik dat niet erg, het zijn de regels. Maar ik vind het belachelijk dat het de ene keer zonder BTW er doorheen komt en supersnel geleverd wordt en je de andere keer 2 tot 6 weken kan wachten en dan ook nog extra kosten hebt. Het is een soort van dubbele straf die bij bij toeval krijgt.

Bij 1 pakketje is de tracking informatie overigens helemaal vreemd:

Attempted Delivery Abroad, April 13, 2009, 1:44 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, April 06, 2009, 10:50 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, April 06, 2009, 10:50 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, April 04, 2009, 6:34 am, FOREIGN ENTERJERSEY CITY NJ 099
Electronic Shipping Info Received, March 31, 2009

Ik was A de 13e de hele dag thuis en B... dat was 2e paasdag en dan is er helemaal geen post...

Anyway, de wijze les is je hier nooit al te druk over te maken en gewoon rustig af te wachten, dan komt het in 99% van de gevallen wel goed. En natuurlijk nooit dingen in het buitenland bestellen die je perse snel nodig hebt :).
Bericht 629 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Effe googlen levert ook een gewoon TNT infonummer op waar je buitenlandse track and trace nummer kunt opgeven, je moet dan voor de laatste keuze kiezen: 058-2333333.

Mijn pakketje ligt inmuddels al 8 dagen bij de TNT. De douane doet helemaal niets. TNT wikkelt namelijk namens de overheid/douane de pakketjes/inklaringskosten af. Ze hebben gewoon een achterstand.
Bericht 630 van 1.072
laatste antwoord