annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Ik had tnt post gebeld, weet even niet meer welk nummer
die hadden mij verteld dat mijn pakketje wel in nederland was, en dat ik toen een 3s nummer kreeg van hun wat nog geactiveerd moet worden nadat het bij de douane klaar was

misschien ook handig voor jou om even wat rond te bellen naar tnt.
Bericht 931 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb een arcade stick gekocht (niet via ebay trouwens maar van iemand die ik ken in de US).

Hij is inderdaad snel verzonden en ik dacht dat alles wel ok was. Tot ik hier zag dat er ook een melding bij zou moeten staan dat hij gearriveert is in NL. Toen begon ik me zorgen te maken.
Bericht 932 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ik heb hetzelfde zoals je hierboven leest
of ik me zorgen moet maken en jij dus ook, ik weet het niet
wat heb jij gekocht als ik vragen mag?
het is trouwens wel snel verzonden, dag erna al? bij mij ging die pas na de pasen weg terwijl hij op goede vrijdag al op de post ging
Bericht 933 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Iemand heeft vorige week zaterdag (22 maart) een pakket op de post gedaan en volgens de USPS website heeft deze op zondag de Verenigde Staten verlaten maar er staat nog niks op van aankomst in Nederland. Ik begin me een beetje zorgen te maken erover.

International Dispatch, March 23, 2008, 9:15 am, SAN FRANCISCO
Processed, March 23, 2008, 9:15 am, SAN FRANCISCO, CA 94128
Processed, March 22, 2008, 3:17 pm, OAKLAND, CA 94615
Acceptance, March 22, 2008, 11:39 am, DANVILLE, CA 94526

Is dit heel raar of moet ik me geen zorgen maken?
Bericht 934 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ok van USPS wist ik al de betekenis
maar ik heb al meerdere keren naar de douane gebeld, en ook naar TNT post en die zeggen allebei dat het bij de ander ligt. Van tnt heb ik wel al een tracking nummer gekregen, voor als het pakketje klaar is bij de douane (zo'n 3s nummer) en dan naar mij toe komt
alleen deze geldt nog niet
en de douane zegt hem niet te hebben

hoe zit dat dan?
Bericht 935 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

:_| States
Bericht 936 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

De correcte Uitleg is: United Sates Postal Services
Bericht 937 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

USPS is geen Koerier.

Het is de amerikaanse Post ( United States Post Office ).

TNT kan je verder helpen en of de Douane. Maar de amerikaanse Post heeft geen Vestiging in Nederland en ook geen invloed op de werkwijze in Nederland.
Bericht 938 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hallo

Ik heb vorige week donderdag (20 maart) een ipod touch 8gb in amerika gekocht.
Deze is vrijdag verzonden met USPS priority mail
de verkoper heeft mij een tracking number gegeven en mij verteld dat het 5-7 werkdagen kon duren voordat het binnen zou zijn.

Nu ik mijn tracking number gebruik, blijft hij staan op: International Dispatch UNITED STATES 03/26/08 9:09am

Dit zou dus betekenen dat hij al 3 dagen met het vliegtuig onderweg is en nog nooit is geland.
Heb toen TNT post gebeld, die heeft mijn nummer wel al omgetoverd tot een 3s nummer, alleen die werkt nog niet omdat hun zeggen dat mijn lieve pakketje nog steeds bij de douane op schiphol ligt
Douane gebeld, vrij vriendelijk geholpen, werd doorverbonden met mensen om mijn vraag te stellen.

Kreeg te horen dat ik 19% moet gaan betalen van de aangegeven waarde op de doos, en dat het pakket in een loods van de koerier ligt (USPS dus)
Usps heeft hier in nederland geen telefoonnummer, en die zeggen met tracking nog dat het in het vliegtuig zit.

Waar is mijn pakketje dan nu gebleven?
Stel het ligt nog bij de douane, hoe lang duurt het dan gemiddeld voordat het wordt afgeleverd bij mij want ik wil het nu wel een keertje ontvangen na zoveel gekloot.

Ik hoor het wel
Bericht 939 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Wiehoeeeee, en m'n orgel is vandaag binnengekomen!
Tja, wel belasting betaald, maar wellicht dat zo'n groot ding er wat moeilijker doorheen glipt dan een paar schoenen. 10 dagen tussen kopen en bezorgen.
Mij hoor je niet klagen..............
Bericht 940 van 1.072
laatste antwoord