annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Hallo,
Weet iemand hoeveel procent douanerechten op een motor uitlaat wordt geheven?
alvast bedankt.
Bericht 801 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

DHL is altijd sneller dan USPS natuurlijk, en daar betaal je dan ook voor.
Misschien kun je vragen of ze een andere koerier wel aan willen/kunnen bieden ?
Bericht 802 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb nu ook een pakketje onderweg, duurt behoorlijk lang bij USPS. Heb een via DHL iets ontvangen uit de VS, met een waarde van €2000. De 2e(!!!) dag na verzending had ik het in huis. DHL is dus the way to go voor mij. Helaas zijn er veel winkeliers die DHL niet aanbieden.
Bericht 803 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

g e d u l d
Komt echt wel binnen, misschien niet zo snel als jullie willen. Maar dat is een ander verhaal.
Ik krijg zelf met grote regelmaat pakketjes binnen vanuit de VS en de ene keer wat sneller dan de andere keer. Soms duurt het een week, maar het heeft ook weleens 6 weken geduurd....en alles wat daar tussen zit.
Bericht 804 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

simpel, wachten totdat er meer info beschikbaar komt
Bericht 805 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb ook e.e.a. onderweg vanuit de VS met USPS. Nu is het enige wat ik bij track and trace kan vinden is dat de pakjes op 5 september de VS hebben verlaten. Verder helemaal niets. Het rare is dat het om totaal drie pakketten gaat. Een pakket is via LA het land uit, en twee via New Jersey. Alledrie de TT nummers geven geen verdere info dan dat. Iemand vergelijkbare ervaringen of een idee hoe ik meer info kan krijgen?
Bericht 806 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

kan aan mij liggen, maar ik snap niet precies wat je wilt? wil je een tracking code of wil je dmv je trackingcode weten wanneer je pakketje aankomt?
Bericht 807 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Wie is er aan het aftellen ?
Bericht 808 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb ook een pakketje gekocht uit de USA. Maar ik heb op de pagina gezien dat hij aan het aftellen is tot hij in Nederland is, dat is dus vandaag. Ik wil weten wanneer ik hem krijg, ik kan die trackinfo nergens vinden. Ik heb gebeld naar de TNT, die stuurde me door naar de TNT internationaal en op een reactie zag ik een ander telefoon nummer maar daar konden ze ook niet helpen, ze willen zo'n nummer hebben maar die kan ik nergens vinden. A.U.B help iemand!
Bericht 809 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Dan moet je bijvoorbeeld een printje van PayPal opsturen. 😉

Ik heb ook is alleen die melding gehad en toen was het binnen 6 dagen bij me thuis, verschilt nogal dus.
Bericht 810 van 1.072
laatste antwoord