annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Als ik jou was, deed ik het nu direct 😉
Bericht 681 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Thanks, ga ik morgen doen!
Bericht 682 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Volg nu maar het Advies op en open een Geschil, voordat het te laat is.

Als de laarzen evengoed nog aankomen, kun je haar makkelijk het geld terug betalen.
Bericht 683 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Thanks, stel het enorm op prijs dat jullie mij hiermee helpen. Toch de eerste keer dat ik iets op ebay koop.

Ik heb nog geen geschil geopend, maar kwam deze discussie tegen op google en vond het het toch wel waard om te vragen hoe het nu precies zit voordat ik dingen begin te roepen.
Bericht 684 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb zojuist de website van USPS gecheckt en een zending van 3.770 lbs kan inderdaad met First Class verstuurd worden.
Zij heeft er wel een Douane code bij gekregen, daar geen Zending naar Europa zonder Douane formulier verstuurd worden kan.

Vraag haar:
Can you please provide me the code from the customs form, So I can contact customs in the Netherlands, to see if the shipment is there ?
You will find that code on your
USPS Invoice and on the green form the clerk gave you when you shipped the parcel.

Heb je het Geschil al geopenend en daarom ineens deze discussie ?
Bericht 685 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Dat bedoelde ik, sorry. Dit werd mij gemaild:

I sure wish that I could guarantee them there tomorrow. Shipping to the Netherlands takes longer than normal especially around the holidays. I am sorry that you are worried that I am dishonest, however I can promise you that they were sent outon 12-5-08 first-class mail int'l parcel. The package weiged 3 pounds 7.70 oz.
Bericht 686 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Klopt niet. Alleen bij First Class International krijg je geen Tracking code, bij alle anderen wel.

Daar First Class International gebonden is aan een bepaald gewicht en grote van de Zending, lijkt mij sterk dat UGG laarzen daarmee verstuurd kunnen worden.

Het zal altijd op zijn minst Priority International moeten zijn en daar zit automatisch tracking bij.
Bericht 687 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

@ 382,

Lees net ook dat als je het via USPS First class mail hebt laten versturen, je geen tracking code krijgt. Zie dat je in de US zelf woont, klopt dit? Ik heb de verkoper nog gemaild hierover en ze zei dat ze geen tracking code naar Nederland kreeg.
Bericht 688 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

dat bellen is af te raden, kost een hoop geld en brengt je niets verder

als je naar "mijn ebay" gaat en het gekochte item selecteert zit er ergens een button "transactieproblemen melden" of zoiets, als je dat aanklikt wordt je vanzelf doorgeleidt naar paypal voor de claim
Bericht 689 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

@ 380
Klopt, Sorry !!!
Desondanks ik mij afvraag, hoe precies getelt word, als je via Ebay eerst een Geschil opend ?

@ Sannenoordam
Dat kan zeker, alleen is jou geval niet kosher, daar bewust een foute trackingnummer verstrekt is.
Bericht 690 van 1.072
laatste antwoord