Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007
Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...
Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)
Maandag, dinsdag en vandaag gebeld met dat 0900 rot nummer gebeld.
Elke keer zeggen dat ze een bericht bij mijn zending hebben geplaatst en dat ze daarna nog 48h te tijd hebben om contact met mijn op te nemen... Die vrouw van vandaag zei dat ze nogmaals een bericht zou plaatsen en dat ze mogelijk snel contact met mij zouden opnemen (dit was 11.30 vandaag).
Heb ook gezegd dat ik het pakket persoonlijk wel wil ophalen, omdat ik het nu echter nodig heb.
Ben correct en vriendelijk geweest tot nu toe, maar houdt nu op. Echt schandalig, nog krijg je wat terug te horen.
Ben er klaar mee, morgen alle tnt busjes saboteren..ahaha
Zit ook op een pakket te wachten .
ligt sinds de 25 februari bij de douane en tot dusver nog niks .
Vandaag weer gebeld met dat nummer maar kunnen niks zeggen .
Heb wel al een nederlands tracktrace nummer gekregen maar ja die is ook nog niet geactiveerd.
En de douane is ook niet te bereiken .
Iemand een idee hoelang nog ?
We weten allemaal hoe lang het duurt voor afdeling inklaring hun dingen in orde te krijgen.
Ik heb een jas uit VS laten shippen en ligt al sins 15 Februari bij inklaring nog.... heb het formulier met de factuur ook al 1 week geleden opgestuurd, en mijn status van tnt staat nog op Manco....etc..
Weet iemand of het mogelijk is om het pakket ook persoonlijk op te halen? Moet er moeite voor gedaan worden?
Ik ga volgende week op vakantie en heb echt die jas nu wel nodig.:|.. Wat een service van tnt... niet te geloven
Als iemand wat weet, hoor ik het graag
Nee je hoeft je nog geen zorgen te maken.
Je pakket is aangemeld voor verzending naar het int distributiecentrum, alléén het is nog niet aangeboden voor distributie.
Als je geld te veel hebt, kun je bellen met het 0900 nummer. Emailen is net zo effectief.
Into Foreign Customs, February 07, 2009, 2:52 pm, NETHERLANDS
Abroad, February 07, 2009, 2:52 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, February 05, 2009, 1:38 pm, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099
Electronic Shipping Info Received, February 04, 2009
volgens track&trace:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 13-02-2009 Zwolle , intern transport pakketten