annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

mattievalk
Community-lid
Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Hallo,

Mijn pakketjes zijn binnen! Ben erg blij :^O
Bericht 1051 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb vorige week een object uit de VS gewonnen en afgelopen vrijdag netjes betaald. Staat er gister een postbode voor m'n neus, met mijn pakketje. Ik stond met open mond naar hem te kijken. Niks geen douane en binnen 5 dagen m'n tas in huis. Ik ben helemaal blij 🙂
Bericht 1052 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

clooneymurphy
Community-lid
Bij mij staat er op de usps ook bij dat het out of foreign customs is, en op de tnt site staat nog steeds: voorgemelde zending niet aangetroffen.

Nou ik hoop dat je het snel bezorgd krijgt!
Bericht 1053 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hallo,

Toevallig zag ik dat ze vandaag "out of foreigh customs" waren, dat ze dus door de douane waren. Er was ook een probleem omdat de slimme verkoper de factuur er niet bij heeft gedaan... Dat moest dus ook nog allemaal geregeld worden. Maar ja ik hoop dat ik ze dan dus ook morgen in huis heb. :^O Ik hoop het voor jou ook.
Bericht 1054 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

clooneymurphy
Community-lid
suzijnne,

heb je al wat gehoord over de pakjes?
Ik heb gebeld vanmorgen om te vragen waar het blijft want via tracktrace krijg ik melding dat de zending niet is aangeroffen, nu werd mij verteld dat hij vandaag verstuurd word naar ee tnt vestiging du donderdag heb ik ht in huis. misschien kun je nog een keer contact opnemen met tnt, ik heb dit nummer gebeld: tnt douane 020-5873491
Bericht 1055 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

rymke
Community-lid
#11
De inklaringsdienst weet het ook niet altijd. Ik heb een keer gehad dat ik had gebeld en 'nee, het is hier niet' kreeg en dat ik 3 dagen later een pakketje bezorgt kreeg met rekening van de douane.
Bericht 1056 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

onlythebest4frauke
Community-lid
Als het mijn zending was, zou ik mij zorgen maken.

Daar jij van deze kant niets kunt doen, moet de afzender een klacht/aanvraag indienen.
Bericht 1057 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Nou ik heb ook gebeld, het ene pakktje ligt klaar, duurt nog minimaal een week ofzo en die andere is niet te vinden in nederland. Moet ik me daar zorgen over maken?? volgens de tracking lijst is hij wel in amsterdam aangekomen?
Bericht 1058 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

clooneymurphy
Community-lid
nee dat zal niet weinig zijn nee, ik had vanmorgen gebeld, en moet 20% van de waarde van het pakje betalen.
Bericht 1059 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ja, ik heb een bedrijf dus dat wist ik al, en het zal ook niet een misselijk bedragje zijn haha maar ja..
Bericht 1060 van 1.072
laatste antwoord