annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Tjonge jonge zeg, krijgen we nu dat gezeur over verzendkosten en betaalde porto nog een keer? X-(

Wat is jouw probleem?

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 821 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

TNT kwam vandaag langs (krijg het pakketje morgen pas daar er kosten verschuldigd zijn). Ik wil graag weten hoeveel de verzender heeft betaald aan verz. kosten. Op de USPS invoice stat dat het betaald is via incicia.com.
Voor derest zie ik alleen een "Total Value" waarde, en een mailingstamp. Er staat ook nog een "SDR" value aangegeven. Maar zijn dat dan ook de verz. kosten?
Wie weet dat precies?
Bericht 822 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ja 😛

Je pakje wordt "verwerkt" door de "Douane".
Ze kunnen het openmaken
-om te zoeken naar illegale substanties,
-het te beoordelen op de "waarde" en aan de hand daarvan een importheffing opleggen.
-het produkt beoordelen op authenticiteit, en je in het geval van nep een rekening voor de vernietiging sturen.

Of het wordt binnen een paar weken ongeopend thuis bezorgd 😉

(Zo veel leesvoer hier.....)
Image hosted by Photobucket.com Wees Optimist, Pessimisme helpt ook niet.

Image hosted by Photobucket.com Wees Optimist, Pessimisme helpt ook niet.
Bericht 823 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Usps-status zegt dit:
Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.

Wat betekent dit, dat ze mijn pakje nu aan het openmaken zijn?
Bericht 824 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

"246 "

Nu ik loop al heel wat jaren hiermee en ik
heb nog nooit een verkoper getroffen die
mijn gekochte spullen naar een verkeerd
adres gestuurd hebben.

Ja en als de verkoper correct is geeft die
zijn fout toe en verstuurd het paketje
alsnog voor zijn rekening naar je toe.

Ik zou wel de verkoper op de hoogte stellen
van wat je tot nu toe te weet bent gekomen.

groetjes Niek
Bericht 825 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

En wat als het bedrijf het niet wil toegeven..
Zal ik het dan alnog weer kunnen krijgen ?
Bericht 826 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

"14 "

Nu als de adresgegevens van jou door de verkoper
verkeerd ingevuld zijn, dan gaat het paketje weer
terug waar het vandaan komt.

Ja en dat kan natuurlijk wel een tijdje duren.

En dan maar hopen dat verkoper zijn fout wil toegeven
en het paketje nu wel met de juiste adresgegevens
naar je zal opsturen.

groetjes Niek
Bericht 827 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Nou, ik ben echt ten einde raar hoor..
Mijn pakketje is sinds 10 Juli in nederland.
Er staat namelijk: Attempted Delivery Abroad NETHERLANDS. En het is nu al 4 augustus.

Zo heb ik dus naar 3 nummers gebeld.
Als eerste naar de TNT douane vorige week. Die wist me te melden dat ik me huisnummer was vergeten. En hij zou dat voor me veranderen en het zou goed komen.

Nu heb ik vandaag naar de inklaringen gebeld en die zei, dat er nog helemaal niks was veranderd en dat me hele adres niet klopte met postcode. Het zou waarschijnlijk al weer teruggestuurd zijn. Maar op die factuur van me staat me goede adres.

Toen heb ik naar nog een nummer gebeld en die zei ook tegen me dat me adres niet klopt wat ik ook wel raar vind en ook dat het waarschijnlijk terug gestuurd zou zijn.
Maar ik heb geen berichtje gehad van de verzender dat het pakketje bij hun is teruggestuurd.
En mijn grote vraag is of ik me pakketje wel terug krijg in NL als het alweer retour is teruggestuurd naar hun in Amerika?

Ik weet dus niet wat ik nu moet doen om me pakketje te krijgen..

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
Bericht 828 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Wow, ik kreeg 27 juli de melding dat m'n pakketje in Amerika was afgeleverd, en ik heb hem de 31e of gister 1 augustus gekregen! (het pastte blijkbaar door de brievenbus) Ik weet niet de precieze dag omdat dit op m'n studentenkamer was en was er 2 dagen niet geweest. Maar toen ik er gistermiddag dus was, lag het er al. 5 a 6 dagen, top! (maar hij heeft ook niet bij de douane gelegen)
Bericht 829 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb ook een vraagje, de verkoper ook al een mailtje gestuurd en afwachten maar was benieuws. Ik kreeg van de verkoper een trackung-cose usps op maandag 28juli jl.
Vandaag staat de status nogsteeds op:

Status: Electronic Shipping Info Received

The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on July 28, 2008 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.

Komt het welles vaker voor dat het zo lang duurt voordat een pakketje daadwerkelijk wordt afgehaald bij de verkoper, od kan het zo zijn dat het pakketje al is opgehaald maar ergens in een depot ligt?
Ik ben vaak erg paranoide en denk dan al gauw dat verkoper bv. een nep bericht aan usps zendt, mij een trackingcode geeft en vervolgens de sending afzegt ofzo.
Bericht 830 van 1.072
laatste antwoord