annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

het weekend werken ze niet en dan zit hemelvaart er ook nog tussen, waarschijnlijk die vrijdag er na ook nog een vrije dag...zo schiet het lekker op.

dromen

dromen
Bericht 191 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hoop dat je het voor de 27ste binnen hebt..
Ik wacht zelf ook al vanaf 28April op een pakketje van de U.S. en is een dag vroeger(06-05) bij de "douane" aangekomen..

Kan je de reactie van TNT hier op het forum plaatsen, ben benieuwd wat ze je terug sturen..

grt, Chris
Bericht 192 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ja dat was met een betere dollarkoers...

in elk geval betaal je 19% btw over het totaal + 12,50 tnt kosten.

dromen

dromen
Bericht 193 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

125 euro is exclusief de verzendkosten.. ik heb in totaal 151 euro ongeveer overgemaakt via paypal inclusief verzendkosten..
Bericht 194 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

het is dus zonder verzendkosten die 125 euro, inmiddels is het 136 (euro is ingestort)maar dat is nog onder de grens voor douanerechten dus inderdaad alleen btw.

19% over ca 170 euro (dat is inclusief verzendkosten)+ die
12,50 tnt kosten.

dromen

dromen
Bericht 195 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

is afhankelijk van wat de verkoper op het formulier heeft ingevuld.

als die 125 euro inclusief verzendkosten is, komt er 19%btw bij en 12,50 tnt kosten.

btw wordt berekend over aankoop+verzendkosten.

dromen

dromen
Bericht 196 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met problemen.. Dit is mijn verhaal.

Into Foreign Customs, May 07, 2010, 2:24 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 07, 2010, 2:23 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, May 04, 2010, 9:32 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Arrival
Acceptance, May 01, 2010, 3:01 pm, EL PASO, TX 79910

Ik heb maar even een berichtje gedaan naar TNT. En ben benieuwd naar het antwoord. Ik hoop het voor 27-05 binnen te hebben. Het is een verjaardagskadootje. Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel kosten erbij komen? Het was ongeveer 125 euro..

Gr. Sjaco
Bericht 197 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

nee, de kans daarop is minimaal, zelfs meercolo zendingen worden vaak apart aangeboden ter invoer en verspreid over meerdere weken afgeleverd
Bericht 198 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Kan iemand mij vertellen of de douane pakketten combineert? Ik verwacht een pakket van de VS ter waarde van 80 euro en die ligt al van 11 mei bij de douane, maar ik verwacht ook een ander pakket van dezelfde waarde die op 11 mei verstuurt is en die waarschijnlijk volgende week aankomt in Nederland. Als de eerste pakket nog bij de douane ligt en de ander pakket aankomt, telt hij ze dan bij elkaar op?
Bericht 199 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

nee maar meestal staat dat wel aangegeven dan, bv dat het bij de douane ligt...ja en dan kan het nog 30 dagen duren.

dromen

dromen
Bericht 200 van 1.072
laatste antwoord