annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

en anders deze

https://tracktrace.tntpostpakketservice.nl/Search/searchBasic.aspx?B=BARCODEHIER&P=POSTCODEHIER
BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 271 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Het was volgens mij deze link.

https://www.tntpost.nl/voorthuis/site/zoeken/track-trace/index.aspx?lang=nl&tt-barcode=%000000&tt-zipcode=%000000

de 6 nullen vervangen door de barcode en postcode...
Bericht 272 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Die link werkt met cookies, en kun je dus niet doorsturen. Je zou het tracktrace-nummer met de link mee moeten kunnen sturen, maar dat schijnt niet te kunnen 😐
Bericht 273 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

wanneer je het nummer en postcode op de site invult, kun je het resultaat kopieren en dan die link doorgeven

http://www.tntpostpakketservice.nl/nl/consument/tracktrace.aspx

ik had zelf een pakket opgezocht en toen het resultaat als favoriet opgeslagen, door elke keer weer naar die favoriet te gaan kreeg je steeds de laatste update te zien.

maar het nummer invoeren en dan het resultaat kopieren is net zoveel werk, zo niet meer, dan gewoon de site doorgeven en het nummer.

dromen

dromen
Bericht 274 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Het zou makkelijk zijn wanneer je via 1 link de tracking van je TNT pakketje naar je klant door zou kunnen geven (nu moet ik het nummer + de tracktrace-site doorgeven).

Weet iemand of dit kan? Heb het nog niet gevonden.
Bericht 275 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Of hoe ik dit het beste kan laten verzenden?
Bericht 276 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb een horloge besteld van ongeveer van een groote waarde in america. weet iemand hoe dit verder bij de duane gaat?
Bericht 277 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

gewoon de amerikaanse track en trace blijven volgen, die geeft aan wanneer het de douane ingaat en weer uitkomt..

dromen

dromen
Bericht 278 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

misschien even TNT bellen info op hun site, als ze al een werkende track en trace eraan toegevoegd hebben of gaan toevoegen, moet die wel al in Nederland zijn natuurlijk lijkt me stug dat dat met zo een vaart gaat...

beetje geduld is lastig he, pakketje is pas 5/6 dagen onderweg vanuit US...
Bericht 279 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

waar vind ik de track an trace voor mijn pakketje dat ergens bij de douane ligt en dat afkomstig is uit de vs? het track en trace voor de TNT..
Bericht 280 van 1.072
laatste antwoord