annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Ik heb ook een pakketje met een verjaardagscadeau voor mijn dochter al een week bij de douane liggen.
Het is, wegens eerdere problemen, verzonden onder garantie.
Nu heb ik gebeld, en krijg te horen dat de douane meer info wil hebben, en mij een formulier hebben toegestuurd.
Ik heb nog niks ontvangen, maar weet iemand hoe dat in zijn werk gaat, en wat dat voor een formulier is?
thanks.
Bericht 1001 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

De USPS is gewoon de posterijen die het dan overdragen aan de TNT. En het probleem ligt helaas vaak bij TNT.

Hoezo "gezeik" met de douana? Wil je beweren dat je dankzij Fedex niet wordt aangeslagen bij import?

Photobucket
Bericht 1002 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik koop al jaren spullen vanuit Amerika en kan iedereen USPS heeeeeeeeeeel erg afraden. ELKE keer dat ik iets via usps liet komen kreeg ik gezeik. Lange (belachelijk lange...) levertijden, niet kloppende tracking, standaard douane....Nee, ik ben al een tijdje klaar met usps. NOOIT meer, ook al kan ik apparatuur (ik koop voornamelijk studio apparatuur) GRATIS krijgen, via usps hoeft jet niet.

Fedex, klaar. Duurder, maar snel, goed, accuraat geen gezeik met douane.
Bericht 1003 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

hoe komen jullie ana die tracking info?:( staat dat op ebay? Ik ben ook al een tijdje op een pakketje aan het wachten en wil deze info wel zien eigenlijk...
Bericht 1004 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Leuk dat alternative nummer. De verbinding wordt gewoon verbroken nadat er verwezen wordt naar het 0900 nummer, wanneer je pakket info wil opvragen.

Jammer 🙂
Bericht 1005 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

#61#

TNT post
Alternatief nummer: 058 2 33 33 33 dus niet het dure 0900-nummer bellen!

Extra alternatief: 076 527 27 27

(bron: vraaghetalex.nl)

;) Photobucket
Photobucket
Bericht 1006 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Bij mij gaat het niet om de 45 cent per minuut maar om het principe. Een telefonische klantenservice behoort gratis te zijn, het heet toch klantenservice? Maar nee, in Nederland willen bedrijven zelfs nog verdienen aan service aan hun klanten. Pathetisch gewoon.
Bericht 1007 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb ze ook eerst gemaild wat denk je! Maar het enige antwoord was dat ik het telefoonnummer moest bellen. Als je voor een paar honderd euro iets laat overkomen uit Amerika, kan je ook nog wel 2 euro telefoonkosten betalen toch. Snap niet waarom hier zo moeilijk over gedaan wordt...?
Bericht 1008 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

laat de ongelduldigen maar gewoon duur betalen ]:)

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 1009 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Je hoeft niet per say het achterlijk dure servicenummer te bellen. Je kan ze ook gewoon mailen.
Bericht 1010 van 1.072
laatste antwoord