annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

En bij TNT zeggen ze vaak maar iets om van je af te zijn.
Bericht 491 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Bij de douane kunnen ze met gemak 2 à 3 weken zoet zijn met je pakket.
De track & trace van USPS is zelden up to date.
Ik zou zeggen : geduld.
Bericht 492 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

🙂
En, kun jij misschien het verschil tussen wat de TNT zegt en wat ik op de tracktrace pagina lees verklaren?
Bericht 493 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ja
Bericht 494 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb een item via Ebay USA gekocht, wat op 29-2009 is verstuurd. De tracktrace-code geeft via de usps site de volgende resultaten:

Detailed Results:
Into Foreign Customs, October 06, 2009, 7:49 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, October 06, 2009, 7:48 am, NETHERLANDS
International Dispatch, September 30, 2009, 11:49 pm, ISC CHICAGO IL (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, September 29, 2009

Ik heb zojuist dat 0900 nummer van de TNT gebeld, de mevrouw aldaar kon me vertellen dat mijn pakket nog niet in Nederland is gearriveerd.
Dat is vreemd, want de tracktrace op de usps site geeft aan dat het pakket al sinds 6 oktober bij onze douane ligt.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Thx!
Gr,
Peter
Bericht 495 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Je kan natuurlijk zeggen dat het niet slim is maar ik werk niet bij de Belastingdienst en mijn Baas die betaald gewoon netjes desnoods houdt hij het in op mijn loon ....Niet slim?????? Wel slim ...waar ik werk is altijd iemand tijdens de bezorgingen van de post ...daarin tegen thuis is bijna nooit iemand ..maar het ging er niet om of het slim was of niet ...het ging erom of het pakketje er al was en dat ik er blij mee ben... Maar ik heb je al vaker in dit forum zien spreken misschien moet je je beperken tot waar het forum precies overgaat inplaats van je druk te maken over waar ik mijn pakketje naartoe stuur ...Zomaar een tip:-D

Ps. Het scheeld dat de waarde van het pakket uit singa dinges 60 cent is dus als die niet aankomt zit ik een half jaar zonder brood!
Bericht 496 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

#571 de waarde van je aankoop was onder de 22 euro dan is er niets verschuldigd.

http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/internetaankopen-02.html#P57_4968

dromen

dromen
Bericht 497 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

yes Sign a Poor

you got it dude ;-)

het Nederlandse vingertje

Bericht 498 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Signapore (Zonder track en trace)

:-D 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄

Photobucket

Bericht 499 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Niet erg slim om het naar je werk(adres) te laten sturen als je daar niet altijd aanwezig bent en als je zo ongeduldig bent. De eerste de beste keer dat er wel betaald moet worden, doet men dat niet en gaat je pakje in het slechtste geval meteen retour afzender.

Bericht 500 van 1.072
laatste antwoord