annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

mattievalk
Community-lid
Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Vanaf 13 September: Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen. Wat houdt dit nu weer in ???
Bericht 511 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Voor::: myfoxhome (273 )heb het nummer gebeld, werd goed geholpen met info,myfoxhome (273 )Bedankt..........

Groetjes andre13442
Bericht 512 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

slaapmarkt
Community-lid
Klopt.

Termijn van claim bij Paypal goed in de gaten houden indien van toepassing en tijdig geschil niet-ontvangen starten.

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 513 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Dit staat nu al vanaf 13 juli bij mijn pakket. Wat moet ik hiermee? Naar mijn idee is het nog geen eens verzonden.

Label/Receipt Number: CV00 8103 669U S
Class: Priority Mail International Parcels
Service(s): International Parcels
Status: Electronic Shipping Info Received

The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on July 13, 2009 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Bericht 514 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

abeldoorn
Community-lid
dus helaas dan maar een fooi gegeven voor de slechte dienstverlening

die chauffeur had dus wel een goede dienstbverlenin. De dag dat hij de opdracht kreeg je pakje te bezorgen heeft ie dat dus ook gedaan. Hij kan er niks aan doen dat hij bij de douane/ of waar dan ook ligt. DE chauffeur krijgt de fooi van je (die die zelf houdt waarschijnlijk) voor zijn goede dienstverlening.
Bericht 515 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

deveny55
Community-lid
tja dat heb ik al een keer vermeld, zorg dat je gepast geld in huis heb, want ze hebben nooit terug...
dat werd toen niet geloofd..bij mij was het verschil te
groot om als fooi te geven, dus dag pakketje, ophalen op postkantoor.

dromen


dromen
Bericht 516 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Vanochtend track gechecked, en ....eindelijk
Chauffeur is onderweg 30-07-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
DE CHAUFFEUR IS ONDERWEG!!!! Eindelijk binnen

Heeft die gast geen wisselgeld bij zich, dus helaas dan maar een fooi gegeven voor de slechte dienstverlening,... 22 dagen wachten
Bericht 517 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

deveny55
Community-lid
mijn pakketje USA verlaten op 24 juli, aangekomen in Nederland op 28 juli en nu net bij mij thuis bezorgd...
supersnel weer dus.
de online tracking is nog niet eens bijgewerkt..

dromen


dromen
Bericht 518 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

drentm0nk
Community-lid
Vandaag brief gehad van de inklaringsdienst. Meteen weer op de bus gedaan met de informatie waar ze om vroegen. Tevens is mijn trackcode geactiveerd.

TNT:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 29-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten.

USPS:
Into Foreign Customs, July 27, 2009, 5:27 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, July 23, 2009, 5:25 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, July 23, 2009, 5:25 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, July 21, 2009, 10:19 pm, ISC CHICAGO IL (USPS)
Processed through Sort Facility, July 20, 2009, 4:03 pm, CROWLEY, TX 76036
Acceptance, July 20, 2009, 3:07 pm, CROWLEY, TX 76036

Hopelijk volgende week binnen (:
Bericht 519 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Detailed Results:

Into Foreign Customs, July 17, 2009, 4:39 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, July 17, 2009, 4:39 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, July 15, 2009, 10:09 am, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099
Arrival
Electronic Shipping Info Received, July 08, 200

Bij TNT:
Statusinformatie Datum Locatie
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 23-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten


Gisteren gebeld en..., eindelijk iemand aan de telefoon, want meestal word er gewoon opgehangen nadat je te woord word gestaan door een antwoord apparaat.
Pakket is door de douanne maar het zal nog wel ff duren want het ligt nog steeds in de container. Hoezo? iedereen is op vakantie.(alsof dat er toe doet, de rest van het jaar gaat het immers ook zo.)
PRIMA dienstverlening klinkt als ff lucnhen, en ik maar wachten....
Geen wonder dat TNT ten onder gaat, geen enkel aanpassingsvermogen van dit bedrijf aan de " nieuwe" economy.
FF klagen lucht beetje op.
Bericht 520 van 1.072
laatste antwoord