annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Er zijn mensen die langer op Schiphol worden vastgehouden.

Er zijn ook mensen geweest die daar levend zijn verbrand.

En dan schelden om een pakje ...

het Nederlandse vingertje

Bericht 581 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Zojuist antwoord gekregen van TNT op de vraag hoe lang ik nog moet wachten op mijn pakje wat al sinds 11 mei op Schiphol ligt: Als ik het deze week niet krijg, komt het in week 28 (dat is halverwege juli!!!). Stelletje ********..... Ik word echt zo moe van dat soort dingen. 😞
Bericht 582 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik heb zojuist een email terug gekregen van TNT met de informatie dat het erg druk is bij de douane. Mijn pakketje was daardoor vertraagd, maar het is wel belastingvrij verklaard. Volgende week krijg ik hem waarschijnlijk binnen.
Bericht 583 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Mijn pakketje is inmiddels ook binnen. 130 euro betaald, en aan de postcode nog eens 40 euro. Valt me nog mee maar goed 😛

Tussen afschrijving en verzending zaten 14 dagen inclusief de weekenden. Valt me nog mee...
Bericht 584 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

wij betalen hen dus voor hoe lang ze er over doen ?:|

Bericht 585 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

inklaringskosten betaal je overal (wel is tnt duurder als ieder ander)
Bericht 586 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Nou zojuist het pakketje ontvangen, in goede staat. Ik kon wel zien dat het was geopend door de douane, maar wel weer keurig ingepakt. Gelukkig had de afzender het ook heel goed verpakt.

Ik ben helemaal blij!

Dit nog even ter info voor anderen:

De kosten van het product (electronica) waren 100 dollar.
De verzendkosten die ik heb betaald via eBay/PayPal waren 30 dollar (verzending met UPSP, maar dit kon ik niet zelf kiezen). Totaal dus 130 dollar. De douane heeft het aangeslagen voor 60 euro. De BTW bedroeg 11,40.

De inklaringskosten bestemd voor TNT waren 12,50. Wel vreemd dit, want wij betalen hen dus voor hoe lang ze er over doen. Dit geeft wellicht weinig motivatie om op te schieten.
Bericht 587 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

@bstmatt: deze kreeg ik van een medewerker van de tnt klantenservice na een mail te sturen naar klantenservice-inklaring@tntpost.nl (mailen is een stuk goedkoper dan bellen, ik kreeg na 4 dagen antwoord).

En welk een ironie: het pakje is vandaag in de bus van een bezorger geladen. Dus hopelijk krijg ik het zo binnen!
Bericht 588 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

@sabrina: 1 maand al! Dat is echt niet normaal meer! Hoe kwam je aan het nieuwe track en trace nummer?
Bericht 589 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

'foutlopers'... ja kan ik over meepraten, ik kreeg ooit 6,5 maand nadat het verstuurd was het pakje binnen. Was wel een pakje binnen NL. Een mooie verrassing, was het alweer vergeten (en had de hoop al opgegeven).

En mijn pakje uit Amerika ligt al sinds 11 mei bij de douane... laat die gasten eens opschieten zeg!!
Bericht 590 van 1.072
laatste antwoord