annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Helaas was dat dus ook 5 december, heb 3 december geloof ik gewonnen.

Ik zal morgen wel even bellen met Paypal zelf maar vind het raar dat de verkoper ineens niet meer reageert op mails en geen member meer is. Kan het ook mogelijk zijn dat het pakketje alsnog komt of is dat te positief gedacht? Tenslotte lees ik hier ergens op het forum dat je in dec zeker een maand erbij op mag tellen.
Bericht 691 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

#378 wel goed advies geven: de 45 dagen gelden niet vanaf de aankoop (winnende bod op eBay) maar vanaf het moment dat er met Paypal is betaald.
Daar zit nog wel eens een flink verschil in.

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 692 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Andere optie? Ik weet toevallig dat Trendylaarzen 4 weken in werkdagen of meer rekent om hun laarzen uit Amerika naar Nederland te vervoeren, juist DAAROM heb ik gewacht..
Bericht 693 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

De 45 dagen gelden vanaf de aankoop ! En niet wanneer je haar laatste mail ontvangen hebt.
Bericht 694 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

De rest van de dingen die ze over de laarzen vertelde klopte wel uiteindelijk. Maargoed heb net gekeken, mag 45 dagen tussen betaling zitten, 21 dec heb ik haar laatste mail ontvangen dat ik geduld moest hebben en dat het langer zou kunnen duren. Op de fotos van de verkoper waren ze tevens wel echt maarja, who cares will nu gewoon mn geld, ben bang dat ik ze toch niet meer krijg..
Bericht 695 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

UGG.Australia te klein ?:|

Zij vallen erg groot uit, deze reacties alleen al, kunnen fake betekenen....

En dan de tracking, ik hoop niet dat het te laat is voor de claim.
Bericht 696 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ps de tracking klopte helemaal niet. De ontvanger was iemand uit amerika zelf. Dus had haar toen nog gemaild. Ze zei dat ze dan het verkeerde het opgegeven en daardoor het niet klopte. Er waren bijna geen negatieve reacties,behalve dat ze te klein waren etc..dus.
Bericht 697 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik ga het proberen bedankt! Ben ten einde raad namelijk
Bericht 698 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

@ 371
Klopte op de tracking wel de afzender en de ontvanger ?

Verder net zoals # 372 al aangeeft, direct een Paypal claim indienen !!!!
Bericht 699 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

NU een paypal claim indienen, als dat nog mogelijk is
Bericht 700 van 1.072
laatste antwoord