annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakje uit Oostenrijk

micheljeki
Community-lid

Hallo, ik heb afgelopen zondag een paar t-shirts besteld en betaalt bij een oostenrijkse verkoopster ,en zij heb het pakketje verzonden op maandag ,ik heb gevraagd om een Trackingnummer maar die kon ze niet geven aan mij ,omdat volgens haar de verzendkosten van mijn pakje 5,00 euro waren ,alleen bij hogere bedragen kan dat vanaf 14,00 euro,
zegd de verkoopster .Zij heb het pakje verzonden met Austria Post.Is er geen manier om er achter te komen waar het nu is ? ,klinkt mischien raar maar het is voor een kado voor kerstmis ,ik weet dan niet als het met kerstmis nog aankomt ,ook vanwege het slechte weer in Nederland en Zuid-Duitsland .Het is de eerste keer dat ik iets bestelt heb vanuit Oostenrijk .Ik weet niet hoelang het ongeveer duurt een pakje vanuit Oostenrijk naar Nederland .iemand soms ervaringen met pakketpost uit oostenrijk ?.het is verzonden met de normale Oostenrijkse post .niet met dhl of dpd.


Bericht 17 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

Pakje uit Oostenrijk

abeldoorn
Community-lid

als je het niet op tijd ontvangt is dat bljkbaa niet de schuld van de verkoper, die heeft het op tijd verstuurd.

Bericht 11 van 17
laatste antwoord

Pakje uit Oostenrijk

micheljeki
Community-lid

De reden heeft zij mij niet gegeven ,alleen dat parcels van boven de 14,00 euro een trackingnummer hebben, er onder niet ,de verzendkosten was 5,00 euro voor dit pakje,ik vind het maar vreemd ,daar heb ik nog nooit van gehoord. Is dat de normaalste zaak bij de Oostenrijkse Post ? ben bang dat het erg lang gaat duren dan voordat ik het ontvang

Bericht 12 van 17
laatste antwoord

Pakje uit Oostenrijk

Nee dan is het geen brievenbuspost, maar in de loop van deze week zou je het wel binnen moeten hebben.
Waarom de verkoper je geen tracking kan geven weet z/hij dus alleen.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 13 van 17
laatste antwoord

Pakje uit Oostenrijk

Dat lijkt me sterk. Als je voor een pakket moet tekenen is er ook een tracking code.
Bericht 14 van 17
laatste antwoord

Pakje uit Oostenrijk

micheljeki
Community-lid

Maar is het ook zo dat je voor brievenpost moet tekenen ? .De verkoopster heeft gezegd wanneer ik het ontvang ik er voor moet tekenen.

Bericht 15 van 17
laatste antwoord

Pakje uit Oostenrijk

Nee het is niet mogelijk zoals je verkoper al heeft aangegeven.

Het is gewoon brievenbus post....

En de verzendtijd duurt binnen de EU meestal niet zo erg lang, alleen met die stakende gasten bij TNT weet je het nooit...

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 16 van 17
laatste antwoord