op 24-12-2011 12:32
Ik heb een horloge gekocht alleen is dit een andere dan op de aanbieiding
Dit staat er boven aan de veiling:
Sinobi Maria Ice-Strass Crystal cristal Mode Montre U-VS013.02
Objectnummer: 200666808443
Maar ik heb het horloge gehad zonder strass. Nu krijg ik antwoord van de verkoper dat ik ook geboden heb op de 'normale' en dat de met strass 12.99 is.
Schiet mij maar af maar ik kan nergens vinden dat ik op de normale heb geboden, er staat toch echt Icep-Strass Chrystal ...
Gaarne jullie blik hierop of ik nu iets over het hoofd zie.
Dank
op 24-12-2011 15:22
🙂 .. IDD... zo leer je nog eens wat 🙂
op 24-12-2011 13:14
Als je nog een T shirt wil kopen op Ebay,ben je op de hoogte:^O
op 24-12-2011 13:06
Geen idee waarom jullie dit wel zien en ik heb niet heb gezien.
Ik heb nog nooit kleding op Ebay gekocht, dus wellicht voor mij daarom een totaal onbekende manier van aanbieden. 😉
op 24-12-2011 13:06
In al die jaren dat ik hier nu rondhuppel is het nog altijd goed gegaan, persoonlijk vind ik de koppeling met PP erg goed.
Ooit 1x een niet ontvangen object geschil, is keurig opgelost door PP..
Daarom wilde ik dit gevalletje 'horloge' in de groep gooien omdat ik het niet snapje..:)
Geef mij maar Ebay boven Marktplaats .. daar zitten de oplichters 😉 *ervaring*
op 24-12-2011 13:05
Waarom zien wij dit wel onmiddellijk
Hetzelfde keuzesysteem zie je bij T shirts,kleur,maat!
op 24-12-2011 13:03
eBay is erg onduidelijk, ook betalen met PayPal is voor velen ondoenlijk. Bovendien verandert men elke keer weer van alles.
U hebt beslist een punt.
op 24-12-2011 13:00
Ja nu zie ik het .. was me tot net totaal niet opgevallen. Nog nooit zoiets gezien als optie.
Vind het erg onduidelijk.. de titel en het aanbod lopen door elkaar... ik vind persoonlijk dat de titel en het aanbod gelijk moeten zijn dan voorkom je verwarringen.
Wat voor de 1 helder is kan voor de ander totaal niet helder zijn.. dat blijkt maar weer.
Dank voor de uitleg. En nee ik ga niets terugsturen maar wilde het wel aankaarten vanwege deze verwarring.
op 24-12-2011 12:57
Dit is helemaal niet raar noch vaag.
Gaat u eens naar de veiling en klikt op het pijltje in het vak met -Selekteer op de tweede regel, onder de titel midden bovenaan, kies dan voor een Strass en zie wat er gebeurt.
Als u een geschil start en u uw geld terug wil zult u het item moeten terugsturen met ontvangstbevestiging. Enig idee wat dat kost naar Korea ?
-- Bewerkt door kopersbescherming op 24 Dec 2011 12:58 CET
op 24-12-2011 12:49
Maar ik kon helemaal niet kiezen.. ik had hem gekocht en kon afrekenen .. vind dit zo vaag allemaal.
Heb die mensen weer een bericht gestuurd want dit is erg raar... maar zien wat ze zeggen anders ga ik het idd aankaarten bij Ebay , kijken wat zij ervan zeggen.
op 24-12-2011 12:46
8.99 met gratis verzending
http://www.ebay.nl/itm/200666808443
In de titel staan de letters strass maar direct daaronder dient u te kiezen uit de diverse modellen waaronder die met en zonder strass.
Ik prefereer overigens diamant boven strass.
Als u niet tevreden bent start u een geschil en kunt u gaan claimen bij PayPal.