annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Searches van ebay.de , ebay.nl vermoordt de URL's

Ik heb searches op ebay.de , en klik graag op de handige links van nieuwe artikelen. Er wordt dan doorgeschakeld naar ebay.nl die vervolgens zegt dat het artikel niet bestaat. Ik moet handmatig het artikelnummer in de search plakken, dan bestaat het ineens wel.


 


Ben ik de enige die dat irritant en onprofi vindt?


 


Tevens merk ik graag op dat ebay laks over komt in het onderhoud van hun categorie-indelingen, en feature opties. Langlaufstokken aanklikbaar in lengtes tot 1m35, en langer dan 1m35. Ik heb nog nooit een volwassene met kortere stokken dan 1m40 gezien. Het zijn geen skistokken!
Ook lijken verkopers hun artikelen in random categorien te plaatsen, waardoor een search flink vervuild wordt.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Searches van ebay.de , ebay.nl vermoordt de URL's

dat van Paypal is natuurlijk het kerstkado


van Paypal voor hun verkopers die Paypal


accepteren!


 


Ik hoop dat je geslaagd bent met je kerstinkopen,


ik heb nog hier gepleit voor je dat je van ebay voor


je jarenlange goede adviezen aan vragenstellers hier


een kadoo van ze zou krijgen maar ebay kennende


zal dat wel niet.


 


fijne kerstdagen KB


 


Niek


 


 

Bericht 1 van 5
laatste antwoord

Searches van ebay.de , ebay.nl vermoordt de URL's

kopersbescherming
Community-lid

Ik kreeg ook weer een bericht van PayPal met een vernieuwde gebruikersovereenkomst. Na lezing constateer ik weer meer betalen en weer minder bescherming.



De postzegelrubriek is inderdaad kapot gemaakt door het zogenaamde gratis aanbieden en de verdubbeling van de verkoopkosten. Ik denk dat het met meer rubrieken het geval is.




Maar nu nog even wat kerstinkopen, lekker naar de stad, het zal wel druk zijn. Maar het is mooi weer, ik zie de zon schijnen.



Groetjes en veel plezier.


Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Searches van ebay.de , ebay.nl vermoordt de URL's

Ja KB ebay heeft het beste met je voor.


 


ik kijk al niet meer naar Nederlandse postzegels, kijk


eigenlijk nauwelijk hier nog bij ebay.


als je hier een rubriek uitkiest dan is het volgespamd


met aanbiedingen tegen crazy prices. verkopers


betalen op ebay Nederland geen plaatsingskosten meer.


ja en dan weet je het wel.


 


groetjes en jij prettige kerstdagen.


 


Niek

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Searches van ebay.de , ebay.nl vermoordt de URL's

kopersbescherming
Community-lid

Maakt u zich geen zorgen, het klopt.


Als ik u alle ergernissen die ik ervaar bij het gebruiken van de site zou vertellen bent u al afgetaaid voordat ik goed en wel begonnen ben.



Een voorbeeld:


Op eBay.nl in de categorie Postzegels, Nederland, gebruikt, periode 1920-1929 worden door eBay niet alleen de zegels geplaatst uit die periode maar ook alles van andere eBay sites waarvan eBay vindt dat ze daar thuishoren, wat natuurlijk niet zo is. Deze categorie is dan ook vrijwel onbruikbaar geworden om items nog enigszins vindbaar te laten zijn.


Bericht 4 van 5
laatste antwoord