annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Item gekocht maar de verkoper reageert niet.

Afgelopen zondag heb ik een aankoop gedaan bij een verkoper zonder feedback hij bood tablets aan voor een laag bedrag incl. gratis verzending. Je begrijpt het al bijna te mooi om waar te zijn... nu probeer ik de beste verkoper te berijken maar hij reageert nergens op. Ik voel me dus al een beetje opgelicht (mijn geld komt wel weer met paypal, maar toch jammer) misschien ben ik wat voorbarig en moet ik meer geduld hebben.

Dus mijn vraag is moet ik nog even afwachten of zou ik de "geld terug procedure" maar in werking zetten en me op die manier tijd besparen.

Gr Martijn

Bericht 6 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

U vergat de t toe te voegen in uw bewerking.

Bericht 1 van 6
laatste antwoord

Wellicht was het wel wat impulsief om meteen te betalen maar heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen op ebay en heb wel vaker goede koopjes gedaan.

Hoe lang het duurt is niet zo belangrijk. Vind het wel fijn dat je enigzins beschermd word tegen dit soor praktijken.

De procedure is in gang gezet. Bedankt voor de antwoorden en zal de volgende keer eerst beter nadenken.

Gr Martijn

-- Bewerkt door martijn-diks op 15 Dec 2011 18:02 CET
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Een maand is aan de korte kant.

eBay verdient aan deze transactie de 0,35 Euro plus de renteopbrengst van het vasthouden van het geld.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Zsl ook wel ongeveer een maand gaan duren voordat

vragensteller zijn geld terugziet. of niet soms KB?

groetjes Niek

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Tablets voor een laag bedrag met gratis verzending bij een nul verkoper. Hoe dom kan je zijn, zo dom dus.

En dat u met PayPal uw geld altijd terugkrijgt is niet waar, dat is marketing. Ik zou maar gauw aan de slag gaan.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord