annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

HELP USPS first class mail international

Hoi 

Ik wil wat weten ik heb nog nooit wat besteld via ebay vanuit amerika nu heb ik een track en trace nummer gehad en ik las al bij de verkoper dat ik met deze niet meer kon volgen buiten amerika.

Nu staat er ook dit: 

First class mail international is not available to track once outside US. FedEx priority method is via a forwarder in Florida. So you will get two tracking numbers. The first one is from Corvallis, Oregon to Florida. The second one is from Florida to your home country. The carrier can be DHL or FedEx depending on who picks up earlier on that day.

Maar ik heb dus geen 2e track en trace nummer gehad en de gene waarvan ik het gekocht heb zegt dat hij geen 2e code heeft gehad.

Nu weet ik dus niet waar hij is en staat al 2 weken zo:

Tracking #:

LJ691740677US

Carrier:

USPS

Status:

ACCEPTEDIN TRANSITDELIVERED

Processed at USPS Origin Sort Facility

Dec-07-12, 20:06 PM, SALEM, OR 97301

Accepted at USPS Origin Sort Facility

Dec-07-12, 18:51 PM, CORVALLIS, OR 97330

Depart USPS Sort Facility

Dec-07-12, 00:00 AM, SALEM, OR 97301

Ik heb al met postnl contact gehad en deze kunnen niks vinden weet er misschien iemand wat ik kan doen?

Bericht 5 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Okeej dank je wel voor het antwoorden en succes met u eigen bestelling hoop voor u dat het snel binnen komt

Bericht 1 van 5
laatste antwoord

6 weken is in deze tijd niet uitzonderlijk, ik wacht al vanaf 23 november op een zending uit de US. Deze zending komt gewoon via prutsnl, vergeet het fedex of dhl verhaal, jammer genoeg want anders had u de zending al ontvangen. U hebt de tracking gezien tot zover als die gaat. Het is nu echt niets anders dan afwachten. Theoretisch zou prutsnl u moeten kunnen bevestigen dat het item bij hen ligt te wachten op douane inklaring maar dat is een gebleken onmogelijkheid. Ze heten niet voor niets prutsnl. Ik zelf ben nu bijna aan de grens van wachten gekomen en zal me binnenkort helaas moeten wenden tot mijn creditcard maatschappij om de betaling terug te krijgen. Gelukkig is mijn zending verzekerd en heb ik niets met playa te maken. Het gaat niet om een eBay item.

Maar houdt u gewoon de termijn in de gaten, op de veertigste dag na betaling de procedure via eBay en PayPal starten om uw geld weer terug te krijgen. Mocht het item na die tijd alsnog geleverd worden kunt u opnieuw betalen. De procedure bij PayPal neemt ook tijd in beslag. De verkoper is wel meteen zijn/haar geld kwijt. U hebt overigens uitsluitend van doen met PayPal en kunt de verkoper verder negeren.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

ik snap dat ik geduld moet hebben hoor maar 3 weken wachten in deze tijd vind ik echt belachelijk.

Heeft u er trouwens ervaring mee dat hij overgedragen word aan fedex of dhl in florida.

Ik heb namelijk al meerdere keren met hun contact op genomen en hun kunnen niks vinden want ik heb een vlucht nummer of iets dergelijks nodig dit heb ik allemaal niet gehad.

En als het goed is heb ik niks met postnl te maken als hij via dhl of fedex geleverd word.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

U heeft alle antwoorden al zelf gegeven.

First class mail international kan niet buiten de VS worden getraced en prutsnl weet niets.

U dient te wachten tot veertig dagen na betaling en start dan de PayPal claim voor niet-ontvangen. That's all you can do.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord