annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

1 maand geweest en nog geen pakket ontvangen.

Op 20 november heb ik een pakket uit de US besteld. het was namelijk een Telefoon( LG NEXUS 4).

Als ik op de site van USPS kijk, zie ik alleen dit staan:

track and trace code: LK157243784US

Depart USPS Sort Facility

November 20, 2012

PHILADELPHIA, PA 19116 

International Letter

Processed at USPS Origin Sort Facility

November 19, 2012, 7:34 pm

PHILADELPHIA, PA 19116 

Dispatched to Sort Facility

November 19, 2012, 5:51 pm

ABINGTON, PA 19001 

Ik heb postnl gebeld of zij een pakket op de bovenstaande track and trace nummer hadden ontvangen, maar die hebben helaas ook geen informatie. 

Betekend dat mijn pakket al 1 maand in de US is of ligt het bij de douane?

Ik heb gisteren ook nog een mail ontvangen van de verkoper en hij zei : dat hij een brief van USPS had ontvangen en daarin stond, dat het pakket 'per ongeluk' FIRST CLASS is verstuurd in plaats van PRIORITY.

Het is al 1 maand voorbij en ik weet nog steeds niet waar mijn pakket bevind. Postnl weet er ook niks van. 

Wat is het verschil tussen First class en Priority? Duurt het nog langer?

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

1 maand geweest en nog geen pakket ontvangen.

Priority is normaal gesproken sneller maar op dit moment bent u zeker niet de enige die al een maand wacht op uw items.

Ik zelf ben ook weer aan de beurt en er is van nog twee gevallen sprake op dit prikbord wat betekent dat er vele meer zijn gezien de lage bezoekingsgraad alhier.

Mijn inschatting is dat alles netjes bij de NL douane ligt te wachten op wat komen gaat. Wat er dan komen gaat weet niemand en zeker niet de dienst die het hier moet bezorgen.

Wel kunt u bellen voor nog minder gemoedsrust met 0900-0570.

Wacht gewoon veertig dagen, doe dan de PayPal claim voor niet-ontvangen en zie vervolgens verder.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord