- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-12-2012 22:51
6 weken is in deze tijd niet uitzonderlijk, ik wacht al vanaf 23 november op een zending uit de US. Deze zending komt gewoon via prutsnl, vergeet het fedex of dhl verhaal, jammer genoeg want anders had u de zending al ontvangen. U hebt de tracking gezien tot zover als die gaat. Het is nu echt niets anders dan afwachten. Theoretisch zou prutsnl u moeten kunnen bevestigen dat het item bij hen ligt te wachten op douane inklaring maar dat is een gebleken onmogelijkheid. Ze heten niet voor niets prutsnl. Ik zelf ben nu bijna aan de grens van wachten gekomen en zal me binnenkort helaas moeten wenden tot mijn creditcard maatschappij om de betaling terug te krijgen. Gelukkig is mijn zending verzekerd en heb ik niets met playa te maken. Het gaat niet om een eBay item.
Maar houdt u gewoon de termijn in de gaten, op de veertigste dag na betaling de procedure via eBay en PayPal starten om uw geld weer terug te krijgen. Mocht het item na die tijd alsnog geleverd worden kunt u opnieuw betalen. De procedure bij PayPal neemt ook tijd in beslag. De verkoper is wel meteen zijn/haar geld kwijt. U hebt overigens uitsluitend van doen met PayPal en kunt de verkoper verder negeren.