op 04-12-2011 18:37
this seller made immediatly a complain when i asked why a book was not new!
than it is impossible on ebay for a byer to make his own complain!
the book was damaged before it was packed!!! the packing was still oke!
i had to send it back on my own costs!
than i had no book at all and still had to pay the shipping back!
ebay made his complain end before the end date!!!!!!
op 06-12-2011 09:50
goedenmorgen Eduard,
Verkoper zit niet in Australië maar in het VK
een unieke feedbackscore vergelijkbaar met die
van jou alleen is het percentage behoorlijk minder.
ja en ik denk dat er inderdaad met Paypal betaalt
is maar dat koper het niet online trackable teruggestuurd
heeft. en dat daar de uitkomst van is dat koper het
aankoopbedrag + verzendkosten kwijt is alsmede
de kosten van retournering en uiteraard helemaal
niets daarvoor teruggehad.
ja en als dat zo is dan is dat voor koper een bitter
gelag
groetjes Niek
op 05-12-2011 23:27
een verkoper kan alleen een complain wegens niet betalen indienen, en dat kan dan ook alleen als er niet met pay-pal is betaald. Daar deze verkoper in australie zit, neem ik aan dat u met pay-pal heeft betaald. dus kan hij geen complain indienen, tenzij u niet alles verteld heeft.
(maar zoals altijd zal er wel weer geen reactie komen van de OP)
op 04-12-2011 19:24
s.v.p. je verhaal in het Nederlands, je bent
hier op de prikborden van ebay Nederland.
groetjes Niek