annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beste manier om te handelen?

Hoi,

ik heb een artikel gekocht met 6 weken levertijd. Na 45 dagen heeft de seller foto's gestuurd ter goedkeuring.

Ik vond het niet goed, seller was uiteindelijk mee eens (via email)

Seller heeft een e-bay store die garandeerd 100% retour binne 60 dagen als artikel niet goed is.

Seller heeft in een e-mail toegezegd mijn geld terug te willen geven.

Na 2 weken niets, zegt seller dat hij problemen met paypal heeft...... en kan mijn geld voorlopig niet teruggeven

Inmiddels kan ik geen casus openen bij e-bay - dat moet binnen 45 dagen.

Het is al 57 dagen sinds ik de bestelling betaalde (01-03-2014).

Wat kan ik hiermee het beste doen? Ik heb nog geen feedback gegeven trouwens.

Alvast dank, Debbie

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

thanks, could not open a claim in ebay or paypal because payment was more than 45 days ago, so posted negative feedback and was about to get in touch with my credit card company when the seller finally refunded full payment.
So I was lucky I guess, my seller was honest (or didn,t want tne negative feedback, mine was the only negative feedback visible in his store. The 45 day limit seems strange to me, seems to me to be only in the interest of the seller. I don,t know what the CC company would have said.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord

Als u PayPal via een bankrekening hebt betaald kunt u de bankincasso nog net laten terugboeken, tot 24 uur.

Als u PayPal via een creditcard hebt betaald kunt u tot 6 of 12 maanden na aankoop nog een beroep op de aankoopverzekering doen.

U bent aan het lijntje gehouden, negatieve feedback kunt u meteen geven.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord