annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal reageerd gewoon nergens op!!

staffclothes
Community-lid

Nu haast 3 weken mijn paypal rekening geblokeerd en kan niet bij mijn centjes.


Taloze keren gebeld met paypal en elke keer belven ze een hoop maar ik hoor gewoon niks!


Dan maar mailtjes gestuurd , nou daar word helemaak niet op gereageerd.


Ik heb alles gedaan wat ze vroegen maar helemaal niks hoor.


Ik ga nu maar eens kijken of misschien mijn advocaat hier wel its kan mee bereiken, er staat namelijk een flink bedrag op waarmee ik graag mijn zaken wil doen.


Paypal laat je horen!!

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Re: Paypal reageerd gewoon nergens op!!

kopersbescherming
Community-lid

Betreft het hier de 21 dagen blokkade of de 180 dagen blokkade.



In het eerste geval moet u 21 dagen wachten en hoeft u niets te doen, u kunt ook niets doen.



In het tweede geval moet u 180 dagen wachten en kunt u de gegevens die PayPal gevraagd heeft aan ze leveren of niet. In het eerste geval moet u de 180 dagen uitzitten, in het tweede geval zouden het er minder kunnen worden.




Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Re: Paypal reageerd gewoon nergens op!!

kopersbescherming
Community-lid

Dat laatste moet dus omgedraaid worden maar u reageert ook nergens op.


 


 

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Re: Paypal reageerd gewoon nergens op!!

staffclothes
Community-lid

Sorry voor de late reactie, het is nu inderdaad 180 dagen, leuk als er 1800 euro opstaat!! mijn spaarpotje

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Re: Paypal reageerd gewoon nergens op!!

Wordt gewoon een keer tijd om alle klchten neer te leggen bij Tros Radar o,i,d Ik ben veel geld kwijtgeraakt en spullen door iemand die zegt het niet te hebben ontvangen terwijl ik het bewijs heb dat ik het heb verzonden en in het land van bestemming is aangekomen. Koper blij geld terug plus de spullen Waar zijn onze verkopers beschermingen.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Re: Paypal reageerd gewoon nergens op!!

stephanthecollector
Community-lid

dat is het risico inderdaad, men wil ook dat je aangetekend verzend en tja als het om veel geld gaat dan verstuur ik aangetekend

Bericht 6 van 6
laatste antwoord