annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutcodenummer10424 bij betaling met paypal via ebay

jabbawockee99
Community-lid

hallo,


ik ben een net nieuwe gebruiker van ebay(vandaag aangemeld). ik heb daarna gelijk een item gekocht, en toen ik dit wou gaan betalen(via paypal) kreeg ik na het bevestigen van de betaling een foutmelding dat mijn aanvraag niet kon worden verwerkt met het foutcodenummer10424 erbij. nog iets wat ik vreemd vond is dat tijdens de betalings procedure bij de stap 'uw gegevens controleren' een verkeerd paypal saldo stond (maar aangezien het precies genoeg is om de aankoop te doen ga ik ervanuit dat dit niet het probleem is). heeft iemand een idee hoe ik dit product zou kunnen betalen? want ik wil dit natuurlijk wel zo snel mogelijk doen.
alvast bedankt!

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Foutcodenummer10424 bij betaling met paypal via ebay

stephanthecollector
Community-lid

wanneer heeft u uw PP account geopend? als dit gelijktijdig is met uw eBay account dan zit daar het probleem!



Het duurt namelijk even voordat uw rekening is geactiveerd

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Foutcodenummer10424 bij betaling met paypal via ebay

sorry ik kan je ook niet verder helpen,


 


In de uitgebreide zoekfunctie waar je kan kijken


wat je gedaan hebt op ebay krijg ik de melding


dat je helemaal niets gedaan hebt.


 


Je hebt natuurlijk WEL wat gedaan daarom


kom je hier ook om hulp. en ik heb weer


eens voor niets gekeken. leuk is anders.


 


resteert kontakt op te nemen met Paypal.


 


groetjes Niek

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Foutcodenummer10424 bij betaling met paypal via ebay

uniqum78
Community-lid

hoi, er zijn meer gebruikers die hier last van hebben (zoals ik).


- Paypal adviseert om het later nog eens te proberen en anders de betaling niet van je paypal rekening maar via de gekoppelde bankrekening of cc te betalen.


- Ebay adviseert om de verkoper direct via paypal te betalen (paypal mailadres van verkoper opvragen en op de paypal site betalen)


 


Dat bedrag dat je zag klopt overigens wel. Het staat een beetje krom weergegeven, maar dat bedrag is niet je paypal saldo, maar het totaalbedrag dat van je paypalsaldo wordt afgehaald (vandaar dat het precies genoeg was om je betaling te voldoen)

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Foutcodenummer10424 bij betaling met paypal via ebay

joseppebe
Community-lid

Foutcode #10424: Het afleveradres is ongeldig.


Bron: https://www.paypalobjects.com/de_DE/html/IntegrationCenter/ic_api-errors.html


Primair ebay <=> paypal adres gelijk maken, daarna lukte het wel bij mij.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord