annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling lukt niet.

Als ik een object heb gewonnen of gekocht hebt via Koop nu, ga ik het meestal meteen afrekenen, maar ik heb nu al 2 keer een vervelend probleem daar mee, maanden geleden had ik hier absoluut geen last van, het begon zo maar ineens.


Alles loopt zodat je denkt dat het moet lopen, de site stuurt je naar Paypal en dan log je in, dan zeg je dat je het wil betalen en bevestig je het.


Daarna krijg je een melding dat je betaald hebt, en dat het word afgehandeld.


Maar vervolgens staat het object nog steeds op onbetaald als je naar "mijn ebay" gaat.


Dus, dan kijk je in je email inbox, geen bericht van bevestiging.


Logt in bij Paypal, maar daar is de transactie niet te vinden.


Ook op je bankrekening word er niets afgeschreven.


Vervolgens herhaal je dit meerdere malen zonder enig resultaat.


En dan moet je dus direct contact maken met de verkoper om een invoice aan te vragen.


Ik heb een tijdje geleden contact opgenomen met de Engelstalige customer-service van Ebay en die konden mij niet helpen.


Dus toen had ik op het Amerikaanse forum een bericht geplaatst, krijg ik daar een heel stom bericht van iemand die niet alleen niets weet en dus niet kan helpen, maar wel meteen neerbuigend gaat lopen doen dus toen had ik het echt helemaal hiermee gehad en het laten rusten, ik had inmiddels al via Paypal invoice betaald immers.


Maar nu heb ik vanmiddag weer iets gekocht, had het zelfde probleem dus daarom kom ik het hier nog maar een keer plaatsen, in de hoop dat iemand hier *wel* wat weet.


Ik heb een hele hoop geprobeerd om dit probleem te verhelpen.


Ik heb het in 3 verschillende browsers geprobeerd te betalen, alle drivers ge-update, java en flash de-installeerd en herinstalleert, firewall op low protection gezet, zelfs uitgezet!!, virus protectie uitgezet :/, en zelfs windows opnieuw geïnstalleerd, maar al dit heeft NIETS geholpen.


Daaruit concludeer ik toch echt dat dit niet aan mij ligt, of ik moet iets vergeten zijn?


Ook is er niets mis met mijn internet connectie.


Nu lees ik hier dat er dus meerdere mensen de zelfde problemen hebben maar ik kon niet vinden of het probleem nu ook voor hun was verholpen.


Ik betaal met Paypal via een bankrekening, want een credit kaart heb ik niet, maar dit zou toch niets uit moeten maken neem ik aan?


Kan dit een script probleem van Ebay zijn?


Als ik de verkoper mij laat invoicen via Paypal (zonder Ebay als tussenstation) lukt het betalen wel, maar het is op die manier wel heel omslachtig en vervelend, en daarom zal ik waarschijnlijk niet meer Ebay gebruiken om iets te kopen als dit probleem niet snel verholpen word.


Heeft iemand dit probleem ook gehad en het kunnen fixen?


Of wil je ook even je ei kwijt en hier over klagen?


Elke tip is overigens welkom.





-- Bewerkt door maiden_artemisia op 28 Mar 2012 21:01 CEST

-- Bewerkt door maiden_artemisia op 28 Mar 2012 21:02 CEST
Bericht 1 van 26
laatste antwoord
25 ANTWOORDEN 25

Betaling lukt niet.

7585michel
Community-lid

Beste allen,


 


hieronder mijn commentaar over het voor de 3de maal geprobeert met Ebay contact te krijgen, ben het behoorlijk zat aan het woorden.


 


Michel


 


Bericht: Beste Klantenhulp van Ebay,

hierbij een 3de mail van mij over het betalen van ebayveilingen die betaald moeten
worden met Paypal.
Als eerste begrijp ik Niet dat er niet op mijn mail wordt gereageerd over de
betalingsproblemen met Paypal.
Ik gebruik Ebay en Paypal al 7 jaren met veel vreugde en plezier om mijn verzameling
uit te breiden.
Waarom laten jullie mij in de kou staan? Is Ebay niet tevreden met internationale
aankopen?
Misschien moeten jullie eigen leidinggevende maar eens de mails beantwoorden van
alle Ebaygebruikers die problemen ondervinden met betalingen via Paypal.
wat er nu gebeurd door het uitblijven van antwoord zijn de gebruikers het beu, voor
jullie misschien geen probleem een aantal klanten kwijt te raken, maar voor ons
zeker wel.
Graag wil ik antwoord op mijn vraag die hierboven staat beschreven en die ik ook in
de mails hiervoor naar jullie toe heb gestuurd.
Klant is toch bij jullie ook KONING, of gewoon schijt aan ons?

Michel (7585michel)

Bericht 21 van 26
laatste antwoord

Betaling lukt niet.

7585michel
Community-lid

JAAAAAAAAAAAAAAA, gelukt.


Fantastic:-D.


Bedankt voor de mededeling Ebay gebruikers.


Geen dank aan EbayX-(


Blijft toch een onplezierlijk gevoel doordat Ebay niet op mails geageer.


 


Veel plezier met winkelen.


 


Michel

Bericht 22 van 26
laatste antwoord

Betaling lukt niet.

Inderdaad: de problemen zijn opgelost.


Ik heb gisteren ook alle (stuk of 😎 nog niet betaalde eBay objecten betaald.



Ik kreeg ook een email van eBay terug zojuist:


Geachte eBay-lid,



Bedankt dat u contact heeft opgenomen met eBay Customer Support.



Het spijt me te horen dat u problemen hebt met het betalen van uw gewonnen object(en) via PayPal.



Ik begrijp dat het frustrerend is wanneer er technische problemen opduiken bij gebruik maken van eBay. We hadden uw zaak hierbij doorgestuurd naar de technische afdeling, ik ben hierbij op de hoogte gebracht dat het betalings probleem met PayPal inmiddels opgelost is.



Mocht u echter nog problemen ondervinden bij het betalen van uw gewonnen object(en), gelieve zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.



Ik hoop dat ik u hiermee van dienst ben geweest. Onze excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor uw geduld.



Met vriendelijke groeten,


Customer Support eBay



Dat verminderd de pijn gelukkig een beetje.



Maar ik blijf het enorm slecht gecommuniceerd vinden.


Er staat nog steeds geen bericht over het probleem bij de eBay-mededelingen:


http://www2.ebay.com/aw/marketing-nl.shtml



Pluspunt is wel dat de bedragen niet 2x zijn afgeschreven, ondanks dat ik de betaal-poging gisteren dus met de hand vanuit eBay herhaald heb.



Hebben degenen die rechtstreeks naar een emailadres van de verkoper betaald hebben, verder geen probleem met dubbel betalen?

Bericht 23 van 26
laatste antwoord

Betaling lukt niet.

Hier nog even de email die ik zojuist ontving (ging net iets fout):



Geachte eBay-lid,



Bedankt dat u contact heeft opgenomen met eBay Customer Support.



Het spijt me te horen dat u problemen hebt met het betalen van uw gewonnen object(en) via PayPal.



Ik begrijp dat het frustrerend is wanneer er technische problemen opduiken bij gebruik maken van eBay. We hadden uw zaak hierbij doorgestuurd naar de technische afdeling, ik ben hierbij op de hoogte gebracht dat het betalings probleem met PayPal inmiddels opgelost is.



Mocht u echter nog problemen ondervinden bij het betalen van uw gewonnen object(en), gelieve zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.



Ik hoop dat ik u hiermee van dienst ben geweest. Onze excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor uw geduld.



Met vriendelijke groeten,


Customer Support eBay

Bericht 24 van 26
laatste antwoord

Betaling lukt niet.

ironmietje
Community-lid

Ook ik heb problemen om mijn objecten te betalen zodra ik op de button betalen klik kom ik op de pagina om mijn objecten te selecteren maar je raad het al dat lukt dus niet en van dat punt kan ik ook niet verder en dus niet op de doorgaan button klikken.


Het maakt ook niet uit op welke betalings methode ik klik niets werkt meer zeer vervelend want ik wil de objecten graag hebben, ik heb zelfs met de duitse verkoper gebeld maar die zegt gewoon dat er niets aan de hand is. Misschien bij hun niet maar bij ebay des te meer.



gr ironmietje

Bericht 25 van 26
laatste antwoord

Betaling lukt niet.

Ik heb hetzelfde probleem! Ik wil iets kopen van een verkoper uit Amerika maar als ik op de "nu kopen" button druk en op de volgende pagina kom kan ik niet meer verder naar de volgende pagina om de koop te bevestigen. Vreemd, ik snap er niks van. Ik dacht eerst dat ik iets niet goed deed of dat het bij de verkoper lag maar nu begin ik daaraan te twijfelen. Het is in ieder geval heel erg lastig en ik ben bang dat wat ik wilde kopen zo mooi mijn neus voorbij gaat!

Bericht 26 van 26
laatste antwoord