Betaling lukt niet.

Als ik een object heb gewonnen of gekocht hebt via Koop nu, ga ik het meestal meteen afrekenen, maar ik heb nu al 2 keer een vervelend probleem daar mee, maanden geleden had ik hier absoluut geen last van, het begon zo maar ineens.

Alles loopt zodat je denkt dat het moet lopen, de site stuurt je naar Paypal en dan log je in, dan zeg je dat je het wil betalen en bevestig je het.

Daarna krijg je een melding dat je betaald hebt, en dat het word afgehandeld.

Maar vervolgens staat het object nog steeds op onbetaald als je naar "mijn ebay" gaat.

Dus, dan kijk je in je email inbox, geen bericht van bevestiging.

Logt in bij Paypal, maar daar is de transactie niet te vinden.

Ook op je bankrekening word er niets afgeschreven.

Vervolgens herhaal je dit meerdere malen zonder enig resultaat.

En dan moet je dus direct contact maken met de verkoper om een invoice aan te vragen.

Ik heb een tijdje geleden contact opgenomen met de Engelstalige customer-service van Ebay en die konden mij niet helpen.

Dus toen had ik op het Amerikaanse forum een bericht geplaatst, krijg ik daar een heel stom bericht van iemand die niet alleen niets weet en dus niet kan helpen, maar wel meteen neerbuigend gaat lopen doen dus toen had ik het echt helemaal hiermee gehad en het laten rusten, ik had inmiddels al via Paypal invoice betaald immers.

Maar nu heb ik vanmiddag weer iets gekocht, had het zelfde probleem dus daarom kom ik het hier nog maar een keer plaatsen, in de hoop dat iemand hier *wel* wat weet.

Ik heb een hele hoop geprobeerd om dit probleem te verhelpen.

Ik heb het in 3 verschillende browsers geprobeerd te betalen, alle drivers ge-update, java en flash de-installeerd en herinstalleert, firewall op low protection gezet, zelfs uitgezet!!, virus protectie uitgezet :/, en zelfs windows opnieuw geïnstalleerd, maar al dit heeft NIETS geholpen.

Daaruit concludeer ik toch echt dat dit niet aan mij ligt, of ik moet iets vergeten zijn?

Ook is er niets mis met mijn internet connectie.

Nu lees ik hier dat er dus meerdere mensen de zelfde problemen hebben maar ik kon niet vinden of het probleem nu ook voor hun was verholpen.

Ik betaal met Paypal via een bankrekening, want een credit kaart heb ik niet, maar dit zou toch niets uit moeten maken neem ik aan?

Kan dit een script probleem van Ebay zijn?

Als ik de verkoper mij laat invoicen via Paypal (zonder Ebay als tussenstation) lukt het betalen wel, maar het is op die manier wel heel omslachtig en vervelend, en daarom zal ik waarschijnlijk niet meer Ebay gebruiken om iets te kopen als dit probleem niet snel verholpen word.

Heeft iemand dit probleem ook gehad en het kunnen fixen?

Of wil je ook even je ei kwijt en hier over klagen?

Elke tip is overigens welkom.

-- Bewerkt door maiden_artemisia op 28 Mar 2012 21:01 CEST

-- Bewerkt door maiden_artemisia op 28 Mar 2012 21:02 CEST