annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

cacong
Community-lid
En de moraal van het verhaal.............
Bericht 2 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

tammiewammie
Community-lid
Wat een gezellige overmijmering.....
Bericht 3 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ja hoor, de video WinterEditie van Bob de Bouwer, komt pas uit eind october, althans, volgens de jonge dame achter de balie van de Haagse Blokker. Zaterdag de zelfde vraag nog maar eens stellen in een Rotterdamse vestiging. De volkoren kaakjes zijn op. Weer te veel gegeten vandaag en maar klagen dat ik meer dan 100 kilo weeg. Ach wat doe je er aan. Aardappelschijfjes, Roerbakgroente en een stuk kip gegeten in de bedrijfs kantine. Het regent niet meer. Nog anderhalf uur werken. Dan een snack bij de Burger en hup in de trein naar mijn avond baan. Vandaag zelf op 4 items geboden, op dit moment nog hoogste bieder. Nog geen nieuwe biedingen op mijn eigen items. Binnen kort maar weer eens aan de slag met mrLister. Munten gewisseld in de snoep automaat, maar weer alleen hollands en duits geld terug. Morgen weer een poging.
Bericht 4 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

eerde
Community-lid
Hmmm, zoek je verweggistan euro's ?
Ik doe mee aan de eurometing daar kan je zien hoe de verpreiding van de munten gaat. Ik had gedacht dat het na de zomervakanties wel snel zou gaan met de verweggistan munten maar dat valt tegen. Het meeste is nog steeds NL (75%) en de rest Duitsland, Belgie en Frankrijk.

hier is de link voor wie het ook leuk vind om te weten of mee te doen;

EURODIFFUSIE

PW
Bericht 5 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Mijn schoonmoeder probeert voor de (klein)kinders alle euro muntjes bij elkaar te krijgen, geen UNC ofzo, maar een 'gewoon' exemplaar van ieder muntje uit ieder land, en dat dan dubbel.
Zucht, ze wil gewoon van ieder muntje er 4 hebben.
Dus ik wissel regelmatig mijn klein geld in de snoepautomaat hier op het werk: dat ding geeft wisselgeld zonder dat je wat koopt, dus je gooit je munten er in, drukt op geld terug en je krijgt allemaal verse munten. Dank voor de link naar eurodiffusie, erg leuk.
Bericht 6 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Nou, dat viel gisteravond behoorlijk mee, om 10 uur kwam de volgende dj. Dus ik was nog redelijk op tijd thuis. Er hebben 44 mensen gebeld voor een verzoek plaat. Niet slecht. Thuis gekomen de betalingen gecheckt en van drie kavels was geld binnen, gelijk verzending klaar gezet en mijn vrouw doet ze vandaag op de post. Feedback gegeven.
Vanmorgen geen problemen met het openbaar vervoer, dus lekker op tijd binnen in den haag. Ebay gecontroleerd, en hoera, weer een positive feedback er bij. Sta nu op 172 unieke tevreden klanten.
Gisteravond problemen gehad met MrLister, de rubrieken zijn veranderd op ebay, en mijn verzamelingen hebben nog de oude indeling. Dat snapt het programma niet en ik krijg dan ook een script-error. Automatisch bijwerken van de object nummers lukt niet hier, ivm de firewall. Dus dat is een klusje voor het weekend thuis en dan maandag de file1.txt en file2.txt uit de lister directory hier overschrijven. Vandaag werken tot half vijf. Gisteren nog hoogste bieder geworden op 1 kavel, ben benieuwd wanneer de aanbieder contact op neemt.
Bericht 7 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Turbo Lister gedownload van de usa site, en als proef hier op het werk geinstalleerd. Maar helaas kan ik het niet activeren. De proxy/firewall houdt de opbouw van de verbinding tegen.
Dit op het moment dat ik voor de eerste keer Turbo Lister opstart en hij om mijn username and password vraagt.
Wie weet welke port dit programma gebruikt? Als de nederlandse verzie straks het zelfde probleem heeft kan ik op het werk geen listings meer maken. Vreemd is dat op de web site te lezen is dat het programma ook te installeren is op een pc zonder internet aansluiting, zo dat je offline je auctions kunt maken. Maar om net programma te kunnen starten moet je dus wel verbinding hebben. Hmmmm.
Wie weet raad?
Bericht 8 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

berkedam
Community-lid
Op je werk eBay bijhouden? Geef mij ook zo'n baan 🙂
Kun je die listings niet op een floppy meenemen naar huis?
Of klaarzetten op een deel van de server waar je vanaf huis bij kunt ?
Bericht 9 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Met het huidige programma MisterLister is dat precies wat ik doe. Ik maak de lijsten op het werk, mail ze naar huis en activeer ze van af huis. Uploaden naar ebay gaat niet op het werk ivm de firewall, die de ftp port geplokt heeft.
Met het nieuwe programma Turbo Lister, lukt het niet om een nieuwe verzameling aan te maken zonder internet verbinding. Direct na installatie van de fullversion ( 18 MB) moet je je via je password etc identificeren. En ook dat houdt de firewall tegen. Ik kan hier door de Turbo Lister niet gebruiken op de zaak. Vreemd is dat op de ebay site te lezen staat dat de full version geinstalleerd kan worden op standallone pc's without internet connection. Installeren dus wel , maar gebruiken niet. ZUCHT.
En wat mijn baan betrefd,,,,, die wil jij echt niet.

ronald
Bericht 10 van 1.216
laatste antwoord